手機配件

去旅行仲帶拖板?迷你輕巧 Verbatim 4 Ports USB 旅行充電插 安全速充

Published by
丫丫
Share

嚟緊父親節,各位 wire 民諗好去邊度同父親大人慶祝未呢?如果唔想只喺送小禮物或者食餐飯咁普通,其實都可以請爸爸去個旅行,一來可以增進同爸爸嘅感情,二來自己又可以乘機休息玩返幾日。不過今時今日就算去個短 Trip 都要帶好多嘢,事關隨身流動裝置已經好多,帶一個拖板再加幾個充電器已經喺必需,究竟有咩方法可以唔駛為帶幾多個火牛煩惱呢?

細細個夠慳位

大家日常都會帶備一個流動充電器旁身以備不時之需,始終電話無電,大家都會坐立不安,唔知點算好。如果要到外地旅行或公幹,就隨時要幾個拖板先滿足到充電需要。以一般一家三口去旅行計算,每人一部電話已經係最基本,但又要帶定個流動充電器出外,每晚要同時充電的設備最少有 4 樣。如果唔想每次出 Trip 都帶一大堆充電線同火牛,Verbatim 呢款旅行充電器會係個理想嘅選擇。佢嘅體積細小慳位,如果只係去個短 Trip,直接放落手袋或背囊都唔阻掟。

▲有 4 個 Port 位已經足夠一般 3 人家庭使用,可以同時叉到 3 部電話加一個流動充電器。

▲體積比八達通還要細小,方便放落手袋背囊隨身攜帶,十分方便,一插 USB 線就可以充電。

最高總輸出 4.8A 智能充電

點解以前出 Trip 都要帶好多個充電器?因為所有跟機的充電器都只得一個 USB 介面,Verbatim 呢款旅行充電器就已經有 4 個 USB介面,而且最高仲有 4.8A 總輸出,每個 USB 最高可以有 2.4A,加上備有智能充電技術,如果同時要為電話、平板或「尿袋」叉電的話,仲識得自動調節電流輸出,確保所有裝置都分配到適合的電力。

▲同時插晒 4 個 USB 位都唔會出現 USB 頭「頂住」的問題。

▲測試只駁一部 iPad Mini 充電的話,可以有 5V / 2A 左右輸出。

▲當同時連接 2 部電話、1 個流動充電器同一部 iPad Mini 的話,仍然有 4.94V / 1A 左右。

有齊唔同國家插頭

對於經常要去唔同國家旅行或公幹嘅 wire 民,屋企總會有一個旅行轉插,雖然買一個轉插最平只係十幾蚊,但好多時用完一次之後就會不翼而飛,而且安全性是否足夠不得而知。Verbatim 這個旅行充電器,就已經附送了 4 個不同國家的插頭,覆蓋全球使用,仲有安全鎖的設計,可以 Lock 實轉插,使用時避免意外鬆脫而導致漏電危險,加埋 4 防保護,即防過電流、防短路、防過電壓同防過熱,夠晒安全穩陣。廠方仲買埋產品責任保險,為用家提供多一份保障。

▲附送 4 種不同插頭,可對應世界各地絕大部份國家和地區。

▲機身備有安全鎖設計,可防止插頭使用時意外鬆脫。充電器更獲得美國 FCC,歐盟 CE 及澳洲 E1703 安全認證,使用更安心。

▲灰黑、白、綠三色可供選擇,包裝大方精美,充電器更備有全球產品責任保險,無論自用定係送禮都非常得體。

產品尺寸:72 x 55 x 27mm

產品重量:159g

輸入電壓:100 – 240V / 50 – 60Hz

總輸出電流:4.8A(24W)(每個 USB 最大輸出 2.4A)

保養期:1 年原廠保養

售價:$178

查詢:23141220 (Verbatim)

Published by
丫丫