生活科技

開箱!意大利復古 SMEG 電熱水壺

Published by
依莉詩
Share

家電除咗要實用,有時都係一種生活態度。唔知用呢個意大利美學廚房家電第一大品牌 SMEG 的不鏽鋼電熱水壺煲出嚟的水係咪會特別好飲呢?最近就有同事買咗個啦!

耐看的復古造型

今次介紹的水壺並唔係普通水壺咁簡單,而係索價千元以上的電熱水壺。佢之所以值呢一個價錢,係因為呢個水壺的外型同設計,細節總會令人有折服於佢的感覺。不鏽鋼粉色機身,線條復古又俐落,襯上 Tiffany blue 的色調唯美浪漫,就是一個愈看愈漂亮的藝術品。除咗外觀,呢個水壺亦非常實用,1.7公升的容量夠倒 5 – 6 杯水,唔會多到飲唔晒要翻煲。而按壓壺蓋上的按鈕,蓋子會緩緩彈開,打開的時候,唔怕蓋面的蒸汽水會彈出嚟。如果想直接用嚟沖茶,出水口附有一個可拆可洗的不鏽鋼濾網片,將茶葉而隔走,非常方便。至於最關心的安全問題,水壺會係水 100 度同無水的時候自動關閉,唔駛擔心會燒燶個壺了。

▲ 從側面睇,出水口係咪成個企鵝嘴咁呢?

▲ SMEG 的品牌字樣簡單唔花式。

▲ 水量顯示板係壺柄下,玻璃刻度可以看到入水量是多少。

▲ 除咗側面似企鵝,手柄下的圓頭按鍵都好可愛,只要按下呢粒波,就會開始煲水。

▲ 雖然外型設計上好復古,不過功能上唔會差過新款的水壺。漸進式安全壺蓋就唔怕打開蓋時,蒸汽水四圍飛。

▲可拆式的不鏽鋼水垢濾網片可以隔走水垢同茶葉。

▲ 底座不但四隻腳都有塑膠墊片,唔怕括花檯面之外,可以防滑,而底座的高度設有收納電線的凹槽,使用時只要露出適當長度電線即可,保持廚房整齊。

▲ 雖然係就係好靚,不過就用晒 D 錢買個壺,唯有用住膠杯裝水啦!

相關影片:

Published by
依莉詩