實用技巧

FB 簡單 4 招必做 : 防起底 + 防「醜相」亂被 TAG + 刪廣告 + 封留言

Published by
丫丫
Share

Facebook 已經成為咗大家一個好重要嘅溝通平台,相信好多時大家知道親友最新動向,都係透過朋友喺 Facebook 出嘅 Post。除咗朋友嘅 Post 之外,大家都會入唔同嘅 Group 或專頁,但有時都會在一些專頁、大型群組內見到無關嘅內容,特別是與產品推銷有關,部份專頁更會 TAG 埋各位,等大家嘅朋友都會睇到,間接幫佢哋做宣傳。

俾人起底話咁易

唔知大家有冇發覺,有啲 Facebook 帳戶一睇就知有古怪,如果一個錯手新增了成為朋友,後果真的難以想像。另外又有冇試過,其實只要係 Google 呢啲 Search Engine,打個名就可以搵到大家嘅 Facebook,由個人資料到相都可以全部睇晒,所以好易俾人起底。為了不讓陌生人輕易找到你,你可以進入設定後,在「私隱」一欄進行截擊。


▲按需要只局部開放,或者完全封閉,令其他人無法經電郵、電話號碼搵到你,更重要的是,避免搜尋引擎搵到。

合照相唔想俾人 TAG

去旅行或者出席朋友嘅聚會,就唔少得會影好多大合照,今時今日大家都會將相直接放上 Facebook 再 TAG 返啲朋友。但只要被 TAG,其他人就可以看到,如果唔想同朋友嘅合照被其他人見到,就可以做啲設定。

▲無論是朋友的朋友,還是只有朋友,甚至只有特定朋友先可以睇到,都可以自己決定。

朋友開心 Share 唔洗唱通街

除了被標註外,我們常常都會收到朋友在我們的生活時報寫上的帖子。但是,有時都不太適合人人都看到吧。跟上一項設定一樣,大家可以限制誰人可以看到其他人在你的生活時報上加上的帖子。
▲設定方法其實同 TAG 部份一樣,可以選擇讓指定朋友看到有關內容,甚至只有自己可以睇。

直接封鎖吧

如果大家發覺某人實在太滋擾,或者其實是假帳戶,純綷賣廣告嘅話。除了可以向 Facebook 檢舉,亦能在設定中將有關帳戶列入黑名單。之後對方既不能看到你的動態,亦無法與你進行交流,也不能經 Facebook Messenger 進行接觸。
▲封鎖方法只要將對方加入黑名單就攪掂,日後如有需要,只要解除黑命名就可以重新成為朋友。

Published by
丫丫