實用技巧

無痕模式不安全? 教你 Chrome 真正全無痕瀏覽上網不留痕跡

Published by
丫丫
Share

唔少性急嘅 wire 民,要睇一啲較刺激嘅網站又或者唔想留低瀏覽記錄,都可能會用到 Chrome 入面嘅無痕模式。理論上,每次關閉分頁後,記錄就會無影無縱。但原來只要一個插件,就算是已關閉嘅網頁,都可以重新打開,上過咩網一眼睇晒!

 

Off The Record History 是一款 Chrome 插件,可為用家提供暫時的瀏覽記錄。即使用無痕模式,剛剛關閉了分頁,都有機會重新打開。

▲首先,用家先到 Chrome 應用程式商店內搜尋並安裝 Off The Record History。

 

▲安裝時,就可以見到插件可以讀取曾訪問的網站資料,按「新增擴充功能」完成安裝。

 ▲要讓 Off The Record History 發揮作用,先要到 Chrome 的「設定」,打開「擴充功能」一欄,允許插件於無痕模式下執行。

 

▲測試中,以無痕模式同時打開 YouTube、Google 及香港天文台網頁,並關閉曾瀏覽嘅雅虎香港分頁。Off The Record History 全都能記錄下來,只要點擊所需的項目,就可以重新打開已關閉的分頁。

▲不過呢個插件只能夠暫存瀏覽資料,當大家無痕模式,就算重新打開都唔能夠再到上次的分頁記錄。

辛尼評語:用完就記得熄機

當大家以為無痕模式好安全,原來只要用好似 Off The Record History 呢類插件都可以暫存瀏覽記錄。但好在只能夠讀取到仲未關閉嘅無痕瀏覽器,只要將 Chrome 完全關閉就仍然「安全」,所以各位 wire 民下次用完無痕模式就記得順手閂埋個 Browser 喇。

Published by
丫丫