玩樂好去處

來做 Spock 經典手勢!依莉詩親試《星空奇遇記》主題甜品、雞尾酒

Published by
依莉詩
Share

《星空奇遇記》成日同《星球大戰》搞亂,今次 Spock 經典手勢終於可以大派用場!因為新一輯的《星空奇遇記:超域時空》即將上映啦!而 尖沙咀的 Maison Eight 將係電影上映期間,推出一系列以《星空奇遇記》為主題的甜品及雞尾酒,我依莉詩今日就踏進時空之旅。

 

環境休閒,但佈置不多

同平時的主題餐廳唔同,Maison Eight 係一間比較高級的餐廳,不但有一般餐桌、仲有露臺同 Bar 枱,環境非常零靜舒服,係一間氣氛唔錯的餐廳。不過要講到主題餐廳就有 D 牽強,佈置方面只有海報同杯墊,好難有投入感。雖然有提及餐廳會有燈光效果,不過因為試食時陽光充足,並沒有猶如坐上了企業號穿梭太空的感覺。我諗夜晚去氣氛應該會好一點。

▲ 餐廳內有一個影相位,同戲院前放的差不多。

▲ 佈置有數張電影海報,沒有太大投入感。

▲ 杯墊印有戲名,背景十分科幻。

甜品精緻,但主題元素單一

至於主題 Menu 主要有 3款雞尾酒同 3款甜品。雞尾酒以電影內的飛船命名,分別為 Kali-fal、Blue Curaçao 同  Star Drifter,而甜品以電影經典種族(Species)命名,分別為 Bajoran Gâteau-amande、Crème Brûlée Romulan 及 Orion Rhum Baba。食品質素相當唔錯,甜品依照傳統方法製作,散發陣陣法式風情,而雞尾酒味道充滿驚喜有層次,不過就單一加上盾牌作裝飾,沒有太多心思。

▲ Kali-fal  $108

用伏特加、清酒、青檸、Orgeat 糖漿同 Blue Curaçao 橙酒 混合成的飲品,顏色冰藍清新,入口偏淡。

▲ Star Drifter $108

以氈酒、綠茶、薑、青瓜、蜜糖炮製的 Star Drifter 係 3杯中最易入口的一杯,薑同綠茶互相配合十分有層次。

▲ Jubalan Rum $108

Jubalan Rum 由冧酒、士多啤梨、椰漿、肉桂粉等調成,面頭泡沫豐口,底層有濃口果味,好似飲緊啫喱咁,十分有趣。

▲ Orion Rhum Baba $88

蛋糕浸滿冧酒,軟熟的口感,溢出酒氣,配合酸酸甜甜的血橙雪糕,想一試再試。

▲ Bajoran Gâteau-amande $88

注入香橙糖漿的杏仁蛋糕比冧酒蛋糕硬身,配合濃濃茶香的伯爵茶雪糕,感覺更加沈實。

▲ Crème Brûlée Romulan $88

焦糖燉蛋看似普通,不過十分幻滑,更有淡淡的雲呢拿籽襯托,非常出色。如果同埋酸酸的大黃果醬一齊食就更刺激味蕾。

依莉詩:「好係無乜共嗚」

唔知係因為餐廳佈置同食品裝飾沒有太多心思,定係《星空奇遇記》唔係我年代,所以去到呢間主題餐廳唔多有共嗚。不過餐廳本身的環境氣氛同甜品質素都好好,相信係 happy hour 的好地方。

 

Maison Eight

日期 :2016年 7月 21日至 8月 11日

地點 : 香港尖沙咀天文臺道8號21樓

查詢:2388 8160

Published by
依莉詩