獨立評論

港女科技一週:有聲嘅 Pokémon Go

Published by
Grace
Share

唔知有幾多讀者有 Keep 住睇港女寫週記呢?如果真係有,我諗你地一定知港女細個最鍾意打嘅機就係 Pokémon(次前講過:我細個打機認真過溫 TSA那些年,我們有的電子娛樂,原來我講過兩次,可想而知港女個時真係好鍾意玩),所以今次 Pokémon Go 喺香港一上架,港女 唔會扮清高 梗係二話不說即刻變身成為小精靈訓練員啦。玩左三日,見到有鋪天蓋地的新聞,個個公園條條街都有人潮係度捉小精靈,港女先知道「 I’m not alone. 」原來玩 Pokémon 係一個咁大嘅集體回憶,咁多人心入面都有一個小精靈訓練員的靈魂!

圖片來源:Polygon

呢幾日,港女去捉怪的時候發現到,除左同遊戲一樣真係有好多人企晒喺條路度,有人會無啦啦阻住你,有人唔知乜事喺度自轉之外,就係我同朋友仔都會一路捉一路哼住以前打機時嘅配樂(Sorry,並唔係陳浩民唱嗰首),行緊路就會哼住主角踩單車時播嘅歌,遇怪就會突然變成好緊張嘅對戰音樂,捉到怪就會一齊哼出成功的音樂~?哈哈哈,好小學雞。不如等港女分享幾首經典同埋我鍾意嘅配樂俾大家啦!(如果大家有咩好介紹都話埋俾我聽丫!)

純白鎮主題:呢個係第一關,雖然大家係呢度唔會逗留好耐,但一定唔會忘記呢段音樂。

黃金市主題:細個個陣係會特登飛去呢個鎮聽首配樂,真係好搞笑。

小精靈中心:我諗大家去得最多嘅地方都一定係呢度喇,所以點會唔記得呢首呢?同埋呢首係真係好聽嘅!

游水主題:港女以前好鍾意水系精靈,因為可以騎佢地出海,首歌又好聽~~

因為呢啲咁 無聊 細微嘅舉動,我先發現原來 小朋友記憶力真係好好 Pokémon 真係好深入民心,而且更無意間佔據左童年記憶嘅一個部分,我地亦都從來未曾忘記過。而家 Pokémon Go 出黎,一次過勾起晒以前好多回憶,港女都好慶幸有個咁美好的童年,唔知而家啲 00 後嘅童年係點架呢?佢地大個會唔會好似我地咁,有咁多集體回憶呢?

 

Published by
Grace