玩樂好去處

去港島區邊捉 Pokemon 邊睇表演 • unwire 週末好去處

Published by
依莉詩
Share

捉 Pokemon 最快的方法當然係搭電車。如果捉到悶悶地不妨去港島區邊睇住表演邊捉丫!

「街頭3D投影舞台劇」利東街

灣仔「利東街」係7月至8月期間首辦「仲夏夜街頭快閃演藝巡禮」,並以莎士比亞名著「仲夏夜之夢」作為藍本,將作品以生動有趣的方式活現眼前。每個星期六更會舉行「森林國度 – 精靈快閃舞蹈表演」,一班專業的舞蹈員將化身成「仲夏夜之夢」裡的精靈角色,在長約 200米的林蔭步行街以快閃的方式載歌載舞。同場更設有兒童工作坊,在「精靈學院」學習成為能歌善舞的小精靈,共度一個充滿濃厚文化色彩的仲夏之夜。當中唔知會唔會有人扮成比卡超呢?

日期:2016年7月9日 ‑ 8月27日 (逢星期六、 下午5時30分 ‑ 9時)

地點:「利東街」香港灣仔皇后大道東200號

Nan Fung Place “On-The-Go” 藝術活動

而中環就有放克樂隊 (Funk Band) Acoufunkture 的音樂表演。音樂演奏融合了包括藍調、R & B 、pop classics等多種特色風格,輕鬆怡人。今次Acoufunkture 更摒棄傳統樂器,以新鮮蔬果取代樂器,演奏美妙獨特的融和樂章,打造清涼夏日。

日期:2016年8月7日 (下午 2時 – 3時)

地點:「Nan Fung Place」香港中環德輔道中173號

Endless Summer HKIRSF Pre-Party

如果想行下路孵蛋,不妨行上上環 PMQ 睇 Reggae 音樂節日 “Endless Summer Hong Kong International Reggae Ska Festival” (HKIRSF),今次有演出嘉賓就有 Alex Bakunawa。或者會引到卡比獸去聽音樂呢!

 

日期:2016年8月6日 (下午8時 ‑ 11時)

地點:「Beef & Liberty」1/F, Block A, PMQ, 35 Aberdeen Street, Central, Hong Kong

 

資料來源:Timable

Published by
依莉詩