運動科技

依莉詩:合體影大頭狗式360片— Kodak SP360 4K 推出防水殼

Published by
依莉詩
Share

最近一條「大頭狗」的 360片熱爆,令唔少人發現帶 360 cam 去旅行的好處,可以一次過記錄景點的四周環境,以後睇番片都可以仿如再去一次旅行。而歷史悠久的菲林品牌 Kodak 最近積極發展 Action Cam 市場,繼推出 PixPro SP360 4K全景相機後,再進一步推出防水殼,挑戰 GoPro 。

 

相關影片:

2部合併拍出零死角 VR 影片

Pixpro SP360 4K 其實 2015 已經發佈,不過一路都未正式係香港推出,襯住今日的防水殼記招,我依莉詩就一於試埋佢!Pixpro SP360-4K 係一部可以記錄 4K 影像的運動攝錄機,而且可視角度達到 360°,比 Go Pro 更闊,所以只要前後兩部合併就會將整個背景攝入成 360 VR 影片或相片。不過,雖然Pixpro SP360-4K 唔算大部,同 Go Pro 差唔多,不過如果同時要拎兩部一齊拍都幾重,要一路行一路自拍好難揸得穩,好彩個防震就得都唔差,拍出嚟都算穩定。不過暫時只能用電腦將兩條片合併,相比起 Samsung Gear 360 或者 LG 360 CAM 等 360的攝錄機,就需要多一個步驟了。

▲ Pixpro SP360-4K (上) 其實同 Pixpro SP360 (下) 沒有太大分別,採用方型設計,但拍攝質素則會由 Full HD 提高至 4K 級數。

▲ 開始拍攝的掣係頂部,大大粒紅點一睇就知,唔係同開關掣混淆。

▲ 底部的接孔可接駁一般相機腳架、自拍捧等等。

▲ 雖然一粒電只能用 45-60分鐘,不過打開機背可以換電。咁帶多幾舊電唔怕旅行途中無電啦!

▲ 另一邊,螢幕顯示拍攝的時間同電量,都幾清晰。

雙機防水殼變身海底奇兵

雖然 Pixpro SP360-4K 本身已經好硬淨,不但生活防水,仲具備 2米防摔、IP6X防塵 同 -10度防寒,不過加埋新推出的雙機防水殼就可以在 60米深海底潛水拍攝,360 拍攝海底世界。

 

▲ 雙機防水殼可以同時裝兩部相機,全景拍攝海底世界。

依莉詩:「兩部合體變大頭狗遊世界!」

其實 Pixpro SP360-4K 係可視角度同影片質素都比 Go Pro 優勝,不過要做 360攝錄機就無 Samsung Gear 360 或者 LG 360 CAM 等咁方便。因為同時要拎兩部一齊拍都幾重,要一路行一路自拍好難揸得穩,而且需要多一個步驟將兩條片合併。正當 Youtube 同 Facebook 都支援 360 的相片及影片時,相信 360 拍攝已經成為潮流,不過唔係每種情況都適合使用全景拍攝,應該比較適合成日去旅行或者鍾意上山下海的朋友吧!

 

 

PIXPRO SP-360- 4K

單機套裝: $3680 / 雙機套裝:$6880

雙機防水殼:$998

Published by
依莉詩