數碼港女週記

港女科技一週:Made in UK 的名牌原子筆

Published by
Grace
Share

港女耐唔耐就會執下屋,睇下以前影嘅相,寫嘅日記,抄過嘅筆記。最近執嘢,我搵到一支筆,一支 Made in UK 嘅名牌原子筆。呢支筆,其實我一直都唔捨得用,久而久之就收埋左,搵到佢果陣仲喺個盒入面未拆出黎。

窮困嘅港女點解會有支名牌原子筆呢?其實係幾年前港女 undergrad 畢業嘅時候,港女的公公送嘅。當時港女一收到件畢業袍就去左搵公公婆婆影畢業照,兩老見到孫女咁叻叻就送咗支筆俾我做紀念,叫我繼續加油。

收到嗰時其實唔知道原來支筆係名牌,亦都無留意佢 Made in 邊度,因為係公公送嘅,個份心意已經大過晒任何嘢。真係咁啱我上星期執開嘢嘅時候先睇到,仲好八卦咁上網查下個牌子,先知道原來係名牌?。

一時興起我就試下支筆,好在啲墨無乾無凝固,咁就順便寫咗封信,先發現自己原來好耐都冇正正經經寫字。平時出去做訪問、出記者會嗰啲都係用電話打字 jot notes,就算真係手寫筆記,又因為要快寫,啲字非常潦草,自己睇得明就得啦。今次揸起呢支筆寫信嘅時候有一份莫名的重量,一定係心理作用。

港女公公今年已經 90 歲,佢以前係讀「卜卜齋」,寫得一手好字,阿媽話以前佢啲兄弟姊妹結婚派帖都係公公親手用毛筆寫,好見得人㗎。其實港女細個啲字都寫得幾靚(無圖無真相 sor),不過大家知啦,經過會考高考 DSE 呢啲公開試嘅洗禮,再加上今時今日乜都電子化,港女手字已經核突咗好多,sosad。

Btw,港女去寄信嘅時候發現郵局推出咗 2016 里約奧運特別郵票,一套四款,閃添㗎,好靚,就算唔寄信都可以買黎紀念下。

呢款係 $1.7 郵票,仲要係 feature 單車項目,就算用唔到咁多,買個小全張有齊 4 款紀念都好…(非廣告)

 

Published by
Grace