評測

依莉詩:「仲係有黑色下巴!」— Fossil 智能腕錶 Q Wander + Q Marshal 初步評測

Published by
依莉詩
Share

係林林總總的智能手錶中, Android Wear 都算係其中一個最多功能的 OS,而今日 Android Wear 又多兩位新成員,就係 Fossil 推出的  Q Wander 和 Q Marshal 智能腕錶。我依莉詩今日就去咗試戴啦!

錶殼更輕巧時尚

今次的 Q Wander 和 Q Marshal 分別係女裝同男裝錶,錶殼直徑均為 45mm,屏幕直徑 1.4吋,僅 14mm厚度,比起第一代更輕更薄。Q Wander 的線條設計柔和,配上多拋光弧形錶殼和造型別致的鋼線錶耳,而 Q Marshal 的海軍藍色離子鍍錶殼,以鋸齒圍邊,剛強硬朗。比超其他手機廠或電子產品廠設計的智能錶少一份科技感,但多一份時尚感,遠睇會以為係普通鋼錶一隻,開啟屏幕先會有驚喜。

▲ 錶盤可以自行定製,營造自己的專屬風格。

▲ 男女裝錶殼厚度均為 14mm,比超上一代更輕巧。

▲ Q Marshal 的齒輪圍邊有少少些 Gear S2 ,不過就唔轉得嘅。

▲ 因為沒有脈膊感應器,所以錶背同普通錶差不多。

▲  Q Wander 沒有齒輪圍邊,感覺圓滑一點,不過以女裝來說錶殼好像多了一點。

 

手錶代替手機即時通話

同樣都係 Android Wear ,所以 Q Wander  Q Marshal 裝備顯示時間、來電和訊息提示等重要功能,而今次的兩隻錶係硬件上更有所提升。不但增至 4GB儲存空間,更新增麥克風和揚聲器,可以直接用手錶講電話,唔駛下下拎手機出嚟或者用藍芽耳機,方便了不少。另外,充電改用了更纖薄的無線磁石充電器,唔似第一代個充電座咁薯,型仔咗好多。

▲ 官方表示 Q Wander  Q Marshal 充一次電

可以使用 24 小時,同其他牌子的智能手錶差不多。

▲ 充電改用了更纖薄的無線磁石充電器,唔似第一代個充電座咁薯,型仔咗好多。

▲ 而新增的麥克風和揚聲器,可以直接用手錶講電話,唔駛下下拎手機出嚟或者用藍芽耳機,方便了不少。


相關文章:
  • 外媒:智能錶/戒指並非實際測量血糖 FDA 警告消費者:未有授權任何裝置
  • Fossil 專注傳統鐘錶產品 宣佈撤出 Wear OS 智能手錶市場

  • 換錶帶突顯個人品味

    Q Wander 和 Q Marshal 同樣用 22mm 的錶帶,可以更換所有 Fossil 推出的 22mm 精鋼錶殼、矽膠或真皮錶帶,令智能手錶都可以變成襯衫的飾品。

    ▲ 錶面同錶帶可以隨時更換,因應不同的場合變身不同的風格。
    ▲ 所有 Fossil 推出的 22mm 精鋼錶殼、矽膠或真皮錶帶都可以用係 Q Wander 和 Q Marshal 上,有好多選擇呢!

    依莉詩:「仲係有黑色下巴!」

    呢兩隻由時尚品牌設計的智能錶少一份科技感,但多一份時尚感。而且今次的錶殼變得更輕巧之餘,多咗喇叭同咪可以直接講電話,方便咗好多。唯一要扣分的就係錶面同 Moto 360 一樣有黑色下巴。

     

    售價:

    Q Wander + 淺啡色皮革錶帶/黑色矽膠錶帶/鋼帶: $2,450

    Q Wander  + 玫瑰金色鋼帶:$2,650

    Q Marshal + 啡色皮革錶帶/黑色矽膠錶帶/銀灰色鋼帶:$2,450

    Q Marshal + 煙灰色鋼帶:$2,650

    查詢: 2468 2952


    相關文章:
  • 外媒:智能錶/戒指並非實際測量血糖 FDA 警告消費者:未有授權任何裝置
  • Fossil 專注傳統鐘錶產品 宣佈撤出 Wear OS 智能手錶市場

  • Published by
    依莉詩