評測

【IFA 2016】Sony Xperia X Compact 初步評測:細細部好揸手粉藍係堅靚!

Published by
Edward
Share

昨日 Sony 在電話方面,除了推出 Xperia XZ 外,另一部較被人忽視的機款,就是 Xperia X Compact。這部流著 X 系列血統,但就機身較細的中階機,究竟用落如何?Edward 在現場都試了一陣,而家同大家分享一下。

粉藍色機身堅係靚!膠機預咗

今次這部 Xperia X Compact,屬於中階機款,所以外膠用了塑膠物料製造,有別於之前 X、X Performance 等所採用的金屬機殼,另外亦填補了 X 與 XA 之間的空隙,算是一個不錯的選擇。不過可能正是用了塑膠外殼,所以在用色上才見到 Sony 的大膽,尤其是今次的粉藍版,真係好靚,應該會吸引到唔少後生女入手。

▲粉藍色堅係靚!而且機身前方頂及底,以及機背都是同一色系,十分統一。

▲如果不喜歡粉藍,白色都是一個唔錯的選擇。

此外,由於機身進一步縮細,熒幕進一步減至只有 4.6 吋,令機身闊度大幅縮窄至只有 65mm,Edward 單手揸機及使用都十分舒服,好有當年使用 iPhone SE 的影子。如果你的手掌比較細,又十分重視單手操控效果,X Compact 應該會俾到大家唔錯的感受。

▲單手操控在 X Compact 上真係無得輸!

▲與「大佬」X Performance 比一比,可見 X Compact 真係細了一個圈。

▲其實設計風格與 XZ 幾乎一樣,只是外殼換上了塑膠而已。

▲與 XZ 一樣都換上了 USB Type-C 插槽。

平玩 XZ 頂級功能

雖然 Xperia X Compact 屬於中階機款,與 Xperia XZ 的旗艦機在效能上有一段距離,但在功能上就「過繼」了不少 XZ 的頂級功能,尤其是它的五軸防震功能,在 X Compact 上都玩得到,即是大家可以付出更少都可以拍出更穩定的影片!另外,它與 XZ 一樣都擁有「三重影像感測技術」,同樣擁有高速對焦及準確顏色的特點,即係大家可以平玩 XZ 頂級功能,超級抵讚!但可惜在 X Compact 上,就沒有了 XZ 的 1,300 萬像素前置鏡頭,這一點算是少少 trade off 了。

▲雖然只是中階機款,但 X Compact 仍然擁有 2,300 萬像素鏡頭。

▲另外,鏡頭與 XZ 一樣,都擁有「三重影像感測技術」,對焦一樣快而準。

▲影相出來的效果都唔算差呢!

▲最令筆者驚喜的,是 X Compact 作為中階機,都一樣有五軸防震功能!如果預算有限買唔到 XZ,X Compact 在拍片上都一樣幫到你。

▲唯一可惜係前置鏡頭只有 500 萬像素。


相關文章:
  • 【現場評測】Sony FE 24-50mm F2.8 G 現埸實試 新焦段+輕巧+畫質媲美第一代 G Master
  • 外媒證實 PS5 Pro 傳聞 預料或在今年年底推出
  • 俄羅斯普京促自主研發遊戲機 要能夠與 PS5、Xbox Series X|S 抗衡

  • 熒幕質素算夠用

    至於熒幕方面,畢竟 X Compact 屬於中階機款,所以很難像 X Performance、XZ 般擁有 1080p 熒幕,所以 X Compact 今次就採用了 4.6 吋 720p 熒幕,一般使用來說其實都夠用,唯一是睇細字邊位可能會有少許「狗瓦位」,但如果不是放得很大來睇,都唔會太覺,整體都可以接受。至於色水方面,筆者覺得它屬於偏暖色系,睇落幾舒服,而且可視角度都幾闊,最少大家係使用時應該不會有太大 hard feeling。

    ▲熒幕質素以 720p 解像度來說算是不錯了。

    ▲可視角度都算幾高,但側面睇有少少變暗,好彩唔算太嚴重。

    總結:細細部好揸手粉藍係堅靚!

    總括而言,今次 Sony 同場推出 Xperia X Compact,筆者覺得對於預算不多,但又想平玩 XZ 的頂級攝影及錄影功能,確實可以考慮。此外,值得一提的是它採用了 Qualcomm Snapdragon 650 處理器,效能已可滿足一般日常需要,即使用來打機都夠力之餘,它亦相對比 Snapdragon 820 處理器的機款省電,如果大家想搵部慳電一點的機款,X Compact 應該是不錯選擇。


    相關文章:
  • 【現場評測】Sony FE 24-50mm F2.8 G 現埸實試 新焦段+輕巧+畫質媲美第一代 G Master
  • 外媒證實 PS5 Pro 傳聞 預料或在今年年底推出
  • 俄羅斯普京促自主研發遊戲機 要能夠與 PS5、Xbox Series X|S 抗衡

  • Published by
    Edward