評測

依莉詩:「手殘都捲到空氣感瀏海」 — SS Shiny Wire Free 熱捲梳評測

Published by
依莉詩
Share

空氣感瀏海都興咗一段時間,但辛辛苦苦 set 完個頭好快又會打回原型。今次我依莉詩就借咗支 SS Shiny Wire Free 熱捲梳,睇下係咪網上講到咁神奇,一捲就充滿空氣感先!

無線減少繞線煩惱

韓式熱捲梳有好多,點解近期 SS Shiny Wire Free Smart Styler 咁受歡迎呢?呢支其實係 volume queen 的延續,分別在於可以無線使用,捲頭髮時就唔駛就住就住,點捲都得,方便就手。而且熱捲梳好輕身,只係重普通髮梳少少,手勢同平時梳頭一樣,唔駛再學。加上用 USB 充電,唔擔心熱壓問題,出 Trip 或者去旅行都用得,隨時 set 個靚頭出門。

▲ 白色手柄的熱捲梳非常簡約,而包裝同散件都係白色為主,相比其他頭髮造型夾樸素。

▲ 熱捲梳外型與普通髮梳差不多,只係重少少,手勢同平時梳頭一樣,唔駛再學。

▲ 而且用 USB 充電,不但唔擔心電壓問題,仲可以用尿袋充電,十分方便。可以選擇邊充電邊用或者用 1至 1.5小時充電就可連續使用大概 20分鐘。

梳齒阻隔唔會燙傷

熱捲梳使用特殊鑽石陶瓷雙塗層發熱,開機後 3分鐘左右就夠熱,返工返學出門前開一開就用得。發熱層藏係梳齒之間,用手直接接觸熱捲梳都唔怕燙手,造型時就唔怕唔小心而燙傷了。而機身只有一粒開關,單按一下就可以調校溫度到 160度 、 180度 、 200度,方便不同髮質使用。不過因為會有梳齒阻隔,所以未算太熱,如果要 set 明顯的弧度就需要 200度,而且每次都要 hold 30秒以上先有效果。

▲ 手柄只有一粒開關,而溫度以藍燈顯示,相當易明,不過如果開關掣放係溫度圈中間會比較好,一來較美觀,二來唔會容易按錯開關而熄機。

▲ 熱捲梳頂部都有防熱膠,唔怕造型時不小心燙傷。

測試 1 — 空氣感瀏海一 take 過

第一時間找來齊陰的數碼港女試整空氣感瀏海。首先將齊陰薄薄一層拉起,放係熱捲梳上,再用另一隻手按壓實頭髮,輕輕向內捲,停留十秒左右就可以做出蓬鬆空氣感瀏海。瀏海的弧度突出,而且夾完的頭髮仍然有光澤,就算唔落定型啫喱都可以 keep 到 1小時左右。

▲ 數碼港女的瀏海明顯有蓬鬆的感覺。

▲ 我的瀏海比較長,所以效果未太突出。

測試 2 —捲髮尾需要耐性

瀏海的髮量比較少,所以好容易就做到空氣感效果。不過因為陶瓷板係梳齒中間,所以傳熱能力大減,每次只能捲一小束頭髮,要做到梨花頭內捲就需要好多耐性。加上熱捲梳沒有夾固定頭髮,所以每一下都要用另一隻手 hold 住,要自己捲後面的就有 D 難度。

 

▲ 拖至近髮尾三吋左右位置,向內轉的同時用另一隻手將髮尾順到熱捲梳上,停留約十五秒,完成一束頭髮。 ▲ 每次只能捲一小束頭髮,要做到梨花頭內捲就需要好多耐性。

依莉詩:「手殘都捲到空氣感瀏海」

要捲空氣感瀏海話易唔易,如果用造型夾又好易燙到個額頭,而呢個熱捲梳就容易好多,加上無線設計,點捲都唔怕繞線,不過陶瓷板係梳齒之間,傳熱未係太夠,又無夾固定散開的頭髮,要用雙手先整到,所以用係後面的頭髮就不太方便。另外,熱捲梳用 USB充電,解決了電壓問題,去旅行都用得,隨時可以整充滿空氣感的韓式頭了。

 

售價:$348

查詢:Girlylane (55286883)

地址:荔枝角青山道682號 Trendy Centre 潮流工貿中心17樓02室(荔枝角地鐵站C出口)

Published by
依莉詩