遊戲情報

《Gears of War 4》試玩 : Xbox One 終於有出機作

Published by
Jack Kwan
Share

 

《Gears of War 4》出咗街啦,作為忠心Fans嘅Jack當然即刻玩,請假玩添呀!我未有咁神速爆到機,但都應該可以講下呢幾日嘅感受。

 

少見有情

首先講下個故事模式,我覺得《GOW4》終於有返陣Gears除,與《~Judgment》相比簡直好得多,極有《GOW3》嘅感覺。而好明顯今集係用作世代交替,由已成老豆嘅Marcus Fenix交俾阿仔JD Fenix呢一代,我覺得整個交接都算順利,而且仲感受到(個)份父子情,我冇諗過玩Gears會有呢個得著。敵人方面除新獸人,仲有機械人,我個人覺得機械人難搞啲,因為感覺硬啲,不過有EMP彈的話成件事就舒服好多。槍方面就有幾款新槍,亦可以於戰鬥中整槍,呢個系統係幾特別,但我就唔覺太有用。

「仔,我交棒俾你喇,等我有返啲時間同羅莽有下茶。」(設計對白)

 

爆烈五十波

其次想講就係個多人模式,我最鍾意嘅「五十波」返嚟喇(持久戰Horde 3.0)!3.0有咩新嘢?繼續分Class,5個人小隊入面每人要以一個工種進行遊戲,期間唔可以轉職,規限比Horde 2.0時更加緊。我就唔太鍾意呢做分工玩法,因為職能限制咗可用嘅武器種類,玩法彈性細好多,加上A.I.真係好癲,如果出去大海求其撈人組Team的話,冇合作性嘅小隊好快就全滅,超冇癮!所以有心玩Horde 3.0的話,搵朋友組隊啦,仲要一路打一路講住嘢提場呀。

難玩咗喎!

我好想講A.I.於《GOW4》係進步咗好多!以往咁多集我都係玩獨狂難度(其實已玩到唔覺得好難),之前玩《Gears of War Ultimate Edition》時已發覺難度係調高咗,嚟到《GOW4》難度並冇調返低,敵人識得包抄你,識得自我掩護,係難打咗,不過亦因為咁重拾返「難打到喊」嘅感覺,絕對係好事!

Xbox One與Windows 10連動

之前幾次試玩,我都覺得隻Game個畫質唔太得,但而家玩呢個製品版,又發覺畫質好咗好多,加上60fps呢個流暢度,用Xbox One玩都達標有餘,一定靚過之前隻《~Ultimate Edition》,冇投訴。若然昇閣下部電腦有返咁上下,又係用緊Windows 10的話,大可以透過Xbox Play Anywhere玩返。據聞隻Game嚮PC上面可以推到4K解像度,我部PC真係做唔到,唯有求高人指教~

總結

作為一位Gears粉,《GOW4》冇令我失望,但你話係唔係好完美呢?目前真係唔敢講,如果廠方之後放出嚟嘅Update唔會令遊戲平衡失衡的話,《GOW4》應該可以重捨《GOW3》嘅光輝,甚至超越《GOW2》都唔係冇可能。

Published by
Jack Kwan