玩樂好去處

免費印自家設計曲奇!依莉詩試玩 3D 食物打印機

Published by
依莉詩
Share

整甜品要有技巧,造型更特別要講天份,近年 3D 打印技術愈來愈普及,第日可能個個都係甜品大師呢!最近硬蛋香港體驗館就擺放咗一部 3D 食物打印機,只要預先寄個 3D 設計圖檔去,就有專人免費幫你打印。我依莉詩今日就親身去試玩啦!

3D 曲奇交圖免費印

呢部 3D 食物打印機由台灣 XYZprinting 研發、設計及製造,只要輸入適當格式嘅 3D 設計圖 (.stl 檔案) 就可以打印 3D 曲奇、班戟等食物,一塊曲奇大約 20分鐘就可以打印完,咁手殘嘅朋友都可以係曲奇上面寫自己想要嘅字啦!想試試 3D食物打印機嘅成品,只要事先 send 定圖檔去 IngDan Coffee,就會有專用幫你整出嚟,仲可以係 IngDan Coffee 入面嘆曲奇,飲咖啡,而且係完全免費架!


▲ 呢部 3D 食物打印機大約兩部家用焗爐咁大,不過就只係負責印食物嘅形狀,粉漿都係要人手預備。

▲ 材料同平時整曲奇差不多,不過粉漿會比平時嘅「傑」一啲。

材料:

牛油…………100g

糖霜…………70g

蛋…………….1隻

麵粉…………150g

紫薯粉……..2湯匙

鹽…………….1/8茶匙

▲ 想整唔同顏色嘅曲奇可以加入不同嘅味粉,今次我就揀咗大熱嘅紫薯。

▲ 粉漿嘅做法同平時整曲奇一樣,首先將室暖嘅牛油加入糖霜打至軟身,之後加入多、麵粉、鹽及紫薯粉攪拌。

▲ 粉漿唔可以攪太耐,比平時嘅「杰」一啲。

▲ 之後將粉漿放入墨筒。

▲ 然後選擇要印嘅圖案。

▲ 粉漿會用 3D打印機嘅原理一層一層擠出。

▲ 一塊曲奇大約要 10-20分鐘先印製完成。

▲ 印好嘅曲奇會有明顯一條條嘅紋理,比起手造嘅仔細。

▲ 放入焗爐爐完就可以食了!

免費 VR 體驗賽車刺激

除咗 IngDan Coffee ,接近 6000呎嘅硬蛋香港體驗館有 10個主題區,展示不同嘅最新科技,航拍機、平衡車、智能機械人、VR 虛擬實景裝置、3D打印都有,當中 大部份產品都有得免費試玩,工作人員會講解產品運作原理,大人小朋友都可以從體驗中學習科技知識,係一個親子好去處呢!

▲ 戴上VR眼鏡就可以變成賽車手,同 19名虛擬車手一較高下,仿如置身賽事現場。

▲ 坐上大型蛋殼及戴上VR 眼鏡就可以玩不同遊戲。蛋殼會配合影像左搖右擺、上斜、下墜、旋轉,十分刺激!

▲ 除咗過山車,仲有射擊遊戲、G-Force 等十多款遊戲,玩幾多次都唔會悶!

▲ 仲有平衡車試玩添!

▲ 呢度不定期會搞工作坊,會教小朋友利用 3D打印機,創造出獨一無二嘅小擺設。

依莉詩:「有得嘆有得玩,只係遠咗少少!」

呢間體驗館集合咗好多不同類型嘅科技產品,而且大部份都有得免費試玩,無論對小朋友定大朋友都可以係一個樂園。加咗呢部食物打印機後,仲有得邊食自家設計嘅曲奇,邊嘆咖啡,日落時分景色仲一流添!不過係數碼港真係有啲遠,就算係免費都唔會成日去呢!

▲ 日落時分係到嘆咖啡真係一大享受呢!

硬蛋香港體驗館

開放時間:逢星期一至五:上午 10 時至下午 5 時 (星期六不定期開放、星期日及公眾假期休息)

地址:香港數碼港道 100 號 3 座 F 區 8 樓 811-813 室

查詢電話:2866 0020

相關影片:

Published by
依莉詩