手提電話

$1,000 買到 Moto 機 用落會唔會好慢?

Published by
丫丫
Share

雖然現時 Moto 的手機都屬於 Lenovo 旗下的產品,但始終在不少用家心目中都有一定的地位,而早前公布的入門機 Moto E3 Power 只售 $1,098,或者各位 wire 民都會心動買一部當作後備機或旅行出差時用,究竟一部 $1,098 的 Android 機用落會唔會好慢?就等辛尼試俾大家睇!

拎上手絕不「膠」

好多時入門級手機都會給人較「膠」的感覺,至於 Moto E3 Power 雖然機背蓋都是膠製,但由於採用了金屬邊框,令到部機上手的感覺都不錯,加上機身四周採用圓角設計,單手使用時不會有「頂」手心的感覺。始終部機只賣 $1,098,所以不少主流的周邊功能像指紋解鎖就不會提供,各位 wire 民就可以用回傳統的數字或圖形解鎖。

▲四邊圓角手感不錯,不會頂住手心,加上 5″ 芒單手操作絕對不成問題。

▲機身四邊為金屬,令成部機從外形上看絕對不似賣 $1K 的街邊貨。

 

比 E3「升級」不少

E3 Power 可以說是上代 E3 的升級版,在處理器、記憶體以至最重要的儲存空間都有所升級。處理器升級至四核心,而最重要是記憶體增加至 2GB 及原生已有 16GB ROM,對於入門級用家來說這個規格來說已經足夠。至於鏡頭方面,大家就唔好有大期望,800 萬像素後置鏡頭,但拍攝出來的相片質素都可以接受,加上仲有 HDR 功能已經叫可以接受,拍片就可以拍攝 720P 影片,一般放上 Facebook 來說已經足夠。

▲鏡頭只有 800 萬像及只可以拍 720P 影片,看似不足但其實 Upload 上 Facebook 已經足夠。

▲用 $1K 買到的手機使用 Android 6.0 系統絕對是個 Bonus。

 

上網睇片打機比想像好

E3 Power 如果只看規格的話,相信各位都未必會對部機有很大期望,尤其是要執行一些遊戲。經測試,E3 Power 雖然只配備 720P 熒幕,當即時串流影片並選擇至 1080P 畫質,都依然相當流暢亦清晰。至於遊戲表現亦比預期中好,玩 SIM City 都不會有太 Lag 的問題,而玩 Pokemon Go 亦都同樣可以接受。今次,E3 Power 的電池容量亦有所增加,未見玩遊戲或看片下會出現電量快速消耗的問題,就算外出電力耗盡,只要帶多一粒後備電池更換就可,最後機身發熱問題亦只屬正常微暖。

▲論規格未必想像可以玩 SIM City,實際玩發覺不會「窒」之餘,畫質亦都未有大幅下降。

▲雖然個芒只有 720P,但串流睇 1080P 片都相當清晰,只要網絡夠快就相當流暢。

▲現時大家都會擔心手機過熱,經過玩遊戲約 30 分鐘後,機背溫度大約 33 度,上手只有微暖感覺。

 

WiFi 無 5GHz

講真以一千蚊「貨仔」來說,E3 Power 都沒有甚麼可以挑剔的地方,但如果真的要評論它的缺點,就是 WiFi 方面只支援 2.4GHz,亦只支援到最高 802.11n 制式,但用作即時串流 1080P 影片未見 Lag 情況,而下載 Apps 亦都不算太慢。另外,這部機更是雙卡雙待,亦都可以插 SD 卡擴充容量,因此作為一部公司機或旅行用都相當合適。

▲雙卡雙待仲可以插 microSD 卡擴充容量,當作後備機都絕對適合。

▲可換電池的手機選擇不算太多,而且比起「拖」住「尿袋」方便不少。

 

辛尼評論:$1,098「交足功課」好抵玩

以往如果要選擇 $1K 左右的入門級 Android 機,多數只有國內品牌或山寨機,當然質素就未必有保證。今次 Moto E3 Power 的性價比絕對高,最重要是外形、實際效能到手感都絕對不會給人「入門」的感覺。加上有雙卡雙待與及可換電池設計,買一部「看門口」都絕對值。

 

建議售價:$1,098

查詢:D1(8118 1888)

Published by
丫丫