獨立評論

港女科技一週:加重味精 相片落新海誠 Filter

Published by
Grace
Share

《你的名字》已經喺香港上咗畫兩個星期,港女有唔少朋友都有入場睇,約出嚟食飯見面嘅時候都會討論下劇情,講吓套戲啲周邊新聞:例如真係有人整咗隻 MyDiary App 出嚟,仲 Open Source 咁放咗上 GitHub 搵人幫手完成;又有人整咗啲(偽)口嚼酒出嚟放上網賣;而且因為動畫入面有好多場景都係實景,朋友仔都話想去現場睇吓喎。

P 到張相有新海誠畫風

新海誠嘅動畫出咗名每個畫面都畫得好細緻,而且好多時會喺動畫入面還原實景,令套戲感覺真實,更容易代入角色。最近,中國有個相片管理 App 「時光相冊」就推出咗一個「新海誠 Filter」,幫你啲相 P 到有新海誠嘅畫風。

用法好簡單,一係你就去佢個網頁版嘅 App 度 Up 相或影相,一係你就下載「時光相冊」呢個 App 落電話度試用,揀選你想落 filter 嘅相,工具就會自動將你張相加上「新海誠 Filter」。

▲ 網頁版介面,用手機的話可以直接啟用相機影相加 Filter。

▲ 下載 App 的話就要多幾個步驟啟用 Filter 喇。

語重心長嘅港女建議大家唔好下載佢個 App,想試嘅話,用網頁版 App 好喇。因為港女已經身先士卒,下載咗個 App 幫大家試,好鬼麻煩,又要電話號碼認證,又要好多 access 睇晒你啲相。講真,港女就唔係幾信得過中國開發嘅 App 嘅,好在港女有工作用電話及 SIM 卡,咁就可以避免佢讀取到我啲私隱。咁其實大家都係貪玩想試下啫,無謂 risk 自己啲個人資料吖,用 webapp up 幾張相試吓玩吓夠晒㗎喇。

遠景效果靚   人像核突   夜景出事

試用完之後,港女覺得個效果係不錯嘅,而如果你幅圖係山系風景相或遠景的話,效果就更好;城市、建築物嘅相都 OK 幾靚,但係人像就唔係幾得,可能因為我地本身唔係動畫人物,經過個 filter 處理完嘅人像係核突的,而且需時較長。

▲ 用返上次港女去日本影嘅相試,係幾靚嘅。

▲ 經常出現喺新海誠動畫入面的鐵路軌道畫面,「還原度」都幾高。

▲ 公司窗口影出去的建築物群,效果都幾靚㗎!

▲ 本地建築物景,可能係角度問題,港女就覺得麻麻地。

▲人像相的話大頭正面就真係核突,為免嚇親大家及被檢舉,港女出張背脊畀大家睇下算。人像無特別處理過,係光咗好多咁。

 ▲遠景真係靚㗎,睇唔到樣就靚㗎喇,哈哈哈!

就咁睇幾幅,我諗大家都 get 到,其實個 filter 主要係會重畫天空同雲,將張相光度推高,及將顏色調至粉色系。另外,filter 係分析唔到你張相係日頭、黃昏還是夜晚,會統一將啲相變晒做日頭,所以夜景落 filter 一定 fail,睇吓下面就知…

Published by
Grace