不一樣的心思!5款客製化禮物推介

Published by
依莉詩
Share

要顯得禮物有心思同誠意,但自問手工錯,唔想 DIY 的話,客製化嘅禮物就係最好選擇。雖然今年聖誕未必訂得切,不過諗定生日禮物、情人節禮物就差唔多啦。今日我依莉詩就推介 5款既實用又特別嘅客製化禮物畀大家,話唔定佢會鍾意呢!

1) 掛住你木衣架

天氣凍,室外要著褸,入屋要除褸。有個衣架掛住件褸就最啱,如果送一個有對方名嘅衣架被佢就一定日日掛住你啦!

▲ 呢款木衣架用鐳射切割機切出英文名,比起一般刻名更有美感,就算唔掛衫,做裝飾一樣靚。

2) 生活時刻座檯月曆

臨迎年尾,又係做回顧嘅時候,睇番一年嚟嘅相有住好多共同回憶。如果製成月曆放係枱頭,變成「明年今日」嘅回憶,都幾浪漫丫!

▲ 年尾,唔少打印服務網站都會推出新款嘅排版,只要上載相片就會自動幫你製成月曆,非常方便。

3) 升級再造 CAN WATCH

升級再造係將一啲大家棄置嘅廢物改造和再創造,賦予新嘅用途,變成有價值又渙然一新嘅產品。而呢款手錶不但用可口可樂罐製成,皮帶都可以自己選擇,大家喺慶祝節日之餘都不忘環保。

▲ 你仲可以自己設計錶帶上面嘅圖案添!

4) 食你落肚馬卡龍

對女仔嚟講,甜品永遠都係摯愛,馬卡龍更加係品味象徵。如果每一粒都印有自己嘅相,你又捨唔捨得食呢?

5) 贈你名言皮書籤

一張靚嘅書籤完全可以散發一個人嘅氣質,而呢款書籤帶比較傳統紙或木或金屬書籤一片片嘅設計方便不擋字,小皮牌上更可以刻上喜歡嘅字句,為閱讀加添一點小新意。

 

訂製客製化禮物注意事項

1) 睇評語估品質

唔少人都會選擇上網訂客製化禮物,不過就算係同一類嘢,手工都未必一樣好,所以最好都係睇清楚評語先訂。好似手機殼或者相片砌圖呢啲大路嘢,淘寶隨時有過百選擇,如果要講質素,我建議都係搵番啲手作小鋪,大部份都比較有心做,而且全手工,比較有保證。

2) 早一個月訂最安全

客製化禮物唔係話訂就有,訂之前最好睇清楚出貨日期。一般都要 7-14個工作天先完成。特別係訂小鋪作品,通常人手比較少,但大時大節前都會比較多訂單,要趕得切送禮,最好就做一個月預訂。

3) 睇清相片解像度

客製化禮物多數都要上載自己嘅相或者文字,要睇清楚店家嘅要求,例如相片解像度或者文字長度等。如果因為相片解像度不足,印到矇晒就唔好啦!

4) 海外訂單郵費高

唔係話香港無好嘅手作人,不過要去到商品嘅台灣、日本等一定較多,不過買之前記得留意郵費,海外的話都要幾十蚊至幾百蚊,隨時貴過禮物本身架!

5) 手作網站多選擇

要買客製化禮物仲有好多選擇,好似 Think Of A Style 、Pinkoi 等網站就集合咗世界各地嘅手作人嘅得意作品,得閒可以去尋下寶啊!

 

查詢:

1) KKwoodmaker  $150-350 (9328 7107)

2) Fotomax $126 (3189 1608)

3) Alchemist Creations $780 (info@alchemisthk.com)

4) Selfie Cafe $398 (6620 7240)

5) Flame微光 $65 (flamebystephandben@gmail.com)

 

Published by
依莉詩