手提電話

iPhone XR / XS / XS Max 爆芒換電 香港 Apple 維修價錢

Published by
Login
Share

iPhone XR 即將推出推出市面,與早一個月推出的旗艦機型 iPhone XS 及 iPhone XS Max 相比, iPhone XR 雖然仍使用 LCD 熒幕,但定價更親民。而 Apple 官方亦率先公布 iPhone XR 的維修價格,即時用家購入後不久即出現「爆芒」慘況或需要換電,都可先做好預算。

值得一提的是,即使新機仍於保養期內,如用家沒有採用 AppleCare+ 全方位服務計劃,仍需要自行負擔熒幕維修的費用。而 iPhone XR  官方「換芒」的費用為港幣 HK$ 1,568 元,比 iPhone 8 Plus 稍貴,但仍比 iPhone XS 及 XS Max 低。

而電池維修方面,如用家仍在保護或 AppleCare+ 保障期間,都毋須任何費用,否則就需要港幣 HK$ 548 元。至於其他損壞,當用家過了保養後,就需要港幣 HK$ 3,128 元,用與 iPhone 8 Plus 相同。

由於熒幕維修並不在常規保養範圍,加上 AppleCare+ 服務能夠官方支援延伸至 2 年。而透過有關服務,更換熒幕只需要港幣 HK$ 228 元,而其他損壞亦只需要港幣 HK$ 788 元。為免需要承擔龐大的維修支出,用家應積極考慮使用有關服務

資料來源:Apple

出新機最怕跌爆芒!去SmarTone出iPhone XR,送爆芒換新,咁就安心晒啦!據聞SmarTone 6隻色都貨量充足,即上 https://bit.ly/2ykJ0wv 訂機啦!

Published by
Login