Categories: 科技新聞

MIRROR 限量海報被炒至10萬  賣家:我哋一定唔係最貴

Published by
Lawton
Share

男團 MIRROR 每次推出商品都會引起搶購潮,最近有電訊公司推出 MIRROR 上台計劃,SIM 卡印上一位成員的頭像、下載專用鈴聲,電話更會長期顯示 MIRROR 字樣。為宣傳該服務而推出的全套 12 張 MIRROR 限量海報,就有人在網路炒賣,開價達 $99,999。

 

▲可能被網民圍剿,現時出價已有所收歛

 

宣傳產品有 SIM 卡卡套、月曆、小卡,以及限量 9,999 套的宣傳海報。有賣家就在網路以 $99,999 轉售海報,該賣家更留言指:「我哋一定唔係最貴」。可能經網民傳播後,賣家對價格有所修正,在數日後,賣家指只剩下最後兩套,但要拆分成 4 張一套購買,每套 $1,600。即是說如果買齊 12 張仍然要 $4,800。

 

不過有 LIHKG 網民計數,要加入 $298 月費計劃才會有一張海報送、$398 計劃有 3 張,如果要集齊 12 張就需要申請 4 個 $398 月費計劃,連合約總成本是 $38,208,「搵埋條仔加埋 sp 同 ex 一齊開先夠人」。網民勸追星者應量力而為,光顧炒賣商品只會益炒家而未能幫到偶像。

 

資料來源:LIHKG, Carosell

Published by
Lawton