Categories: 買物情報

UTV Live 娛樂抗疫:睇直播攞30GB 5G SIM 卡

Published by
arthur
Share

UTV Live 娛樂抗疫:睇直播攞30GB 5G SIM 卡

UTV Live 直播平台,入面有唔少靚仔靚女同大家分享生活,亦有一些會分享鍛鍊、瑜伽、寵物、髮理衣著心得,甚至較為 New Age 的心靈搭羅牌都有涉獵。單人直播外,直播主之間更加會一齊直播,互動玩遊戲。而家睇 UTV Live仲送您 30GB 5G數據卡。由現在起至 3 月 31 日,完成小任務即送您30GB 5G SIM 卡,CMHK 月費客戶更可額外獲得 5G 20GB 數據用量,今晚即刻睇直播攞 SIM 卡。

UTV 入面除了有最新的疫情資訊外,亦有一些煮食或健康生活的影片,供大家可以在家中可以動動手跟著做;hmvod 就因為疫情關係,開放了更多免費內容,用家可以欣賞更多中西猛片;兒童方面除了最愛的卡通片之外,還有同步課堂,可以透過影片學習;亦有有線新聞台與 TVB 精選內容。

現在 UTV Live 都在召募主播,您都可以加入主播行列,只需要於申請表完成登記 (按此登記),分分鐘可以在疫情下輕鬆地賺取外快。

下載 UTV

Android 版本 – 按此下載

iOS 版本- 按此下載

(資料由客戶提供)

Published by
arthur