三星、hTC 齊變小學雞!網上又鬧交

Published by
唐美鳳
Share

有獎攞本應好興奮,點知 hTC 和 Samsung 竟然會因此變成小學雞,在 Twitter 吵大鑊,究竟誰是誰非,不如由讀者評評理。事緣日前英國舉行了 Mobile Awards 頒獎典禮,hTC One 當晚得到了 Hottest Phone of 2013 獎項,於是就在自己的 Twitter 帳號公布喜訊,順道寸一下 Samsung(見下圖)。

原本只是自己報喜問題不大,但 hTC 竟然寫著「哎唷!」然後 tag 了 Samsung;Samsung 也不是省油的燈,轉頭就回應指,我們當晚攞咗 3 個獎項,呢個豬肉獎留俾你啦!hTC 見到後當然不爽,擺明針對 Samsung 搵學生上網做打手,明寸 Samsung「所有學生打手寫衰對手的功夫終於有回報啦!今次你哋仲唔加人工?」

當晚頒獎禮有份參與的 LG 被逼做了塘邊鶴,為了不被網民遺忘,只好做架兩說了一句「Calm down dears, it’s only a phone」。究竟係先撩者賤還是兩家公司互扯貓尾博宣傳,讀者自行判斷。

來源:techradar

Published by
唐美鳳