Categories: Android AppiOS App

【iOS、Android App】個個都可變 BB

Published by
Cherry
Share

大家想知道如果你變成 BB 會是怎樣的嗎?小妹見最近不少人玩一個 app,就是可以把你變成 BB,按照你的外表整成一個 BB 的照片,好得意呢!快點睇下你個 BB 樣啦!

下載一個叫 “evian baby&me app – reloaded” 的 app,睇睇簡單的解說,就是要正面、面向前、用簡單的背景等,睇完後都開始拍照啦!選擇你 like 的膚色和眼睛,再對準相框拍照,Yeah!你個 BB 樣就出來啦!不過要等得比較耐,而且有時整不到的,可能要給點耐性試多幾次。

   

   

整完後覺得不滿?可以再改頭髮顏色、膚色、眼形,改到開心為止啦!「BB   不想太直接表示」那麼就整給你 BB 睇她/他的 BB 樣啦!小妹覺得它整出來的 BB 照比小妹小時候更可愛,但就不太像小妹,如果你給 BB 睇她/他的 BB 樣時,不像她/他…… 可能會以為你用錯了別人的照片呢!

 

下載:

 

Published by
Cherry