【灣展電腦節速報】外置硬碟 2TB $795!32GB MicroSD 唔洗百元

Published by
David
Share

除了 Notebook、顯示器兩大類別,各位 Unwire.hk 讀者去電腦節最常買的應該是外置硬碟及記憶卡,小編 下一站就去睇下佢地有幾平!(以下有更多資料)

2TB 外置硬碟 較抵玩

今年會場依然有唔少發售外置硬碟的攤位,但選擇主要為 Seagate 或 WD 兩個品牌,以 2.5 吋外置為例,2TB 售價均為 $795;而 1TB 售價為 $485 左右,兩個品牌價錢極為接近。至於其他品牌包括 HGST 或 Buffalo,它們都有展出產品,但售價就平均貴約 $100。

32GB Micro SD 貼近百元

至於記憶卡,場內最顯眼選擇應該是 SanDisk 及 Toshiba,如果大家想買 Micro SD 俾部手機,它們的售價由 $97 到 $125 不等,視乎卡讀寫速度快慢。此外,若購買 SanDisk 指定金額或產品還可額外獲贈小禮品。

 

Published by
David