Categories: 手提電話

芒大咗但有否靚咗 ? iPhone 5s vs 6 熒幕比較 !

Published by
Edward
Share

iPhone 6 採用了 1,334 x 750 解像度的 4.7 吋熒幕,比 iPhone 5s 的 1,136 x 640 解像度的 4 吋熒幕高出少許,而點距仍然維持在 326ppi。究竟在熒幕顯示上,iPhone 6 的 Retina HD 熒幕比 iPhone 5s 的 Retina 熒幕好多少呢?以下就為 unwire 讀者測試一下吧。

細緻度有點下降

雖然 5s 及 6 的點距也同樣是 326ppi,但小編拿 5s 及 6 上手,在主頁面睇 App Icon 下方的字,已看到 iPhone 6 的字邊不夠 5s 銳利,這可能與熒幕大了 0.7 吋,但點距沒有提升有關吧。但這種不夠銳利的情況,只有極細心看才睇得到,不會影響一般使用的。

▲上方的是 iPhone 5s,下方的是 iPhone 6,可見字體上,6 的 App 名稱邊位沒有 5s 那麼銳利,但不影響日常使用的。

▲至於睇網頁的時候,反而不覺得 5s(上)及 6(下)在文字顯示質素上有差別。

 

瀏覽範圍更大•可視角度更廣

另外,iPhone 6 的解像度高了,用來睇網頁也比 5s 睇得更多。另外,令小編覺得欣喜的是 iPhone 6 的可視角度比 5s 高出不少,就算睇戲時從側面睇,都唔會有反白或者變暗情況出現,咁樣幾個朋友一齊睇戲都唔驚坐側邊的朋友睇唔到啦。

▲從上圖已可見,iPhone 6 熒幕的可視角度確實比 5s 高出很多。

 

5 行又得 6 行亦得夠體貼

最後一項令小編對 iPhone 6 十分滿意的設計,就是它的顯示設定中加入了「顯示器縮放」功能,因此 iPhone 6 熒幕及解像度也高了,所以容許用家最多一版放入 6 橫行(直排仍然只是 4 行)的程式,令使用上更為方便。如果用不慣,用家亦可以選回以往 5s 的 5 橫行設計,這種介面選擇十分具彈性,十分體貼哦!

▲預設的介面(標準)是採用 6 橫行的 APP 排行設計。

▲如果睇唔慣新介面,可以選回「放大」,就可以回復至 5s 年代的 5 橫行設計,而且無論 APP Icon 大細還是字大細,也比 5s 上的大得多。

如果想了解更多有關 iPhone 6 的試機資訊,就記住唔好瞓睇實我們 unwire.hk 的深夜 iPhone 6 實試啦!


相關文章:
  • 中國手機市場競爭激烈 iPhone 從銷量首位直接跌至第五
  • 美國 iPhone 啟用率跌 創 6 年來新低點
  • Apple 推出開源生成式 AI OpenELM 有 4 種版本 + 可在手機上運行

  • Published by
    Edward