小編 :「外型係精神嘅!但平多少少更吸引」 – Nokia Lumia 830 手機速試

Published by
David
Share

之前 Nokia 推出 Lumia 930 相信唔少人都「跌眼鏡」,因為設計及規格都大有進步,而近日它們推出另一款 Lumia 830,定位比 930 便宜,但沿用了 930 多項設計及功能,想知它表現如何就留意小編 試玩。(以下有更多資料)

沿用金屬框 無咁墜手

Lumia 930 吸引無非都是有金屬框感覺冇咁「玩具」,而這次 Lumia 830 就「照版煮碗」沿用這個設計,打側看兩機很似,但看機背就可分辨兩機。首先,Lumia 830 機背 Pureview 相機用了舊式 Luima 1020 般設計,其次底蓋可以打開,裡面可更換電池及插入 MicroSD 記憶卡。手感方面,金屬框較窄感覺依然跟 Lumia 930 接近,而小編 覺得兩機最大分別是重量,因為 Lumia 830 明顯輕很多,雖然係好事,但質感就冇 Lumia 930 咁好揸。

 

WP 8.1 操作順暢

Lumia 830 是首台原身 WP8.1 的智能手機,配合中價配置包括 Qualcomm Snapdragon 400 及 1GB RAM 等操作極為順暢,而 WP8.1 的改進包括有「方塊磚」可加 Folder 及「Glance Screen」即待機畫面顯示資訊。而稍後開放的 Nokia Camera 5.0 版本可加入 HDR 拍攝及 4K /1080p Moment 拍攝,後者即拍攝短片再從片中選擇心誼的一幕變成相片。最後,唔洗等即刻有得玩的是 Cortana (Beta China),顧名思義即可用普通話對答,感覺好像比 Siri 還智能呢!

▲ WP8.1 於「方塊磚」首頁可加 Folder,而且還設 Glance Screen 可在待機顯示更多資料。

▲ 可透過普通話進行語音互動。

相機雜訊顯眼 自拍有後製

每次試 Nokia 最關注都係相機表現,這次 Lumia 830 配備了 1,000 萬像素 Pureview 蔡司鏡頭,規格較 Lumia 930 弱,而小編 試玩後發現感覺同 Lumia 930 差距甚遠,首先對焦反應較慢,其次相片出來雜訊比想像顯眼。最後,值得一提 Lumia 830 新增 Lumia Selfie 功能,特色是好像 HTC 咁調較膚色、眼大細等,相信女士們就最喜歡。

▲ 這次 PureView 相片質素感覺只使一般,最主要是相片雜訊都頗明顯。

▲ 用 Lumia Selfie 拍攝後可進行相片加工。

▲ 想瘦臉?按個制就搞掂了!

小編 :外觀靚 但唔太吸引

Lumia 830 原意是把 Lumia 930 平民化,外觀係精神嘅 ! 但配置始終離售價($3,598)始終有一段距離,尤其 PureView 降至 1,000 萬像素最令小編 失望。如果真是有心體驗 Nokia 風格,我寧願直接考慮 Lumia 930 感覺更實際。

售價:$3,598
查詢:Nokia (2136 6338)


相關文章:
  • HMD 發表 3 款 Nokia 功能手機 全部改用 USB-C 接口充電
  • Nokia 品牌智能手機將逐漸淡出市場 HMD 未來將只會推出自家品牌智能手機

  • Published by
    David