小編 :「 賣 2K 仲送 Office 365 抵到爛!」- 實試 HP Stream 13 筆電

Published by
David
Share

HP Notebook 向來印象都賣得比較貴,但佢地最近係香港發表超平的 Stream 13,僅須 $2,010 就買到一台有 Windows、有 Office 的 13 吋 Notebook,而且仲少有地有粉紅及藍色外殼選擇,究竟佢係咪真係咁抵用?想知就小編 幫你試下喇!(以下有更多資料。)

顏色夠搶 重量適中

小編 好少主動寫 Notebook,但眼見 Stream 13 好似好抵就忍唔住要試下。首先,我個人幾欣賞 Stream 13 設計,雖然膠感好重又似玩具,但特別配色加上內籠設計反而令佢更搶眼,無論外人及用家角度都完全唔似平機。其次 Notebook 最重要是便攜性,而 Stream 13 拿起感覺好像比 MacBook Pro Retina 輕一點,雖則一部膠一部金屬冇得比,小編 只是純粹想表達外攜都唔算太重。

▲ HP Stream 13 實屬平價 Notebook,但獨特顏色(另有藍色)反而更搶眼,感覺甚至帶點 VAIO 那像玩味風格。

▲ HP Stream 拿起感覺唔算重,而且因便宜關係,相信唔會有用家會加保護殼加重負擔。

 

似 Tablet 配置 奈何跟 MicroSD 讀卡器

Stream 13 雖然係 Notebook,但機內配置其實同一般 Notebook 有少少出入,當中差異係機內僅設 32GB SSD 儲存空間,計埋 Windows 及 Office 2013 實際新機買返來只剩 9GB 空間,而且還搭載 Celeron N2840 雙核處理器及 2GB RAM,除了不是 Atom 處理器其他都跟 Tablet 很似。當然小編 都用慣 Tablet 這種配置對我冇大影響,操作都依舊一樣順暢,作為 Notebook 佢仲有 3 組 USB 及 HDMI 輸出,本應就無乜挑剔,但前幾天小編 諗住「過相」就發現有個問題,機上的讀卡器竟然是 MicroSD,講真 10 吋以下 Tablet 用 MicroSD 情有可願,但 13 吋又唔係冇位跟 MicroSD 好似唔太合理吧!

▲ 搭載 Celeron N2830 處理器及 2GB RAM,不同之處是處理器只有雙核心。其次,機內只備 32GB SSD 儲存空間,規格感覺跟 Tablet 很似。

▲ 機內預載 Office 365,方便處理文書工作。(小編 用的工程機預載了 Office 2013 ,所以才發生誤會 …orz)

▲ 有 3 組 USB 及 1 組 HDMI 輸出,擴充性已相當足夠,但唯獨跟 MicroSD 讀卡器唔夠方便。


相關文章:
  • 【評測】HP Spectre x360 14 (2024) 外型 手感 體驗 屏幕 鍵盤 效能開箱評測
  • 全新 HP Chromebook 發表 四款型號全部搭配 14 吋屏幕
  • HP 無預警關閉俄羅斯官網 遭當地媒體狠批「全世界都抵制 HP」

  • 淡色自動調光慢 霧面唔反光

    老實說 Stream 13 各方面都唔差,但要數須改善的小編 就一定會投「屏幕」,當然我唔要求 $2,010 一部 Notebook 用 1080p 屏幕,但佢的 1,366 x 768 屏幕質素比較參差,畫面顏色偏暖同淡色,屏幕背光僅僅足夠,但「自動調光」反應慢又冇特關掉選項,有時打開部 Notebook 要等佢慢慢調光,加上可視角度普通,想幾個人圍埋睇片效果唔太理想。不過,佢都有優點就係表面屬霧面設計,即屏幕唔會有「照鏡」效果,在太陽下都唔會反光導致乜都睇唔到,用作文書的確很不錯。

    ▲ 屏幕本身比較淡色,而且自動調光反應比較慢。

     ▲ 霧面屏幕優點是陽光下仍能看到畫面。

    ▲ 小編 試過用唔充電用一日,電池最少都挨到約 6-7 小時左右,續航力都算唔差了。

    小編 :兩千銀有 Office 抵到爛

    把 Stream 13 帶到北京用了幾日,純粹打稿執相感覺已經好夠用,雖然性能唔高、儲存空間唔太多,但相比用傳統硬碟 (HDD) 的入門 Notebook,用 Stream 13 起碼開機開程式都唔洗點等,更何況機內預載 Office 365,當文書機用真係諗住到輸的理由。


    相關文章:
  • 【評測】HP Spectre x360 14 (2024) 外型 手感 體驗 屏幕 鍵盤 效能開箱評測
  • 全新 HP Chromebook 發表 四款型號全部搭配 14 吋屏幕
  • HP 無預警關閉俄羅斯官網 遭當地媒體狠批「全世界都抵制 HP」

  • Published by
    David