紅色快 3 倍?LG 推出二代曲面手機 G Flex 2

Published by
Edward
Share

眾望所歸,LG 在剛於 CES 2015 舉行的記者會中,發佈了第二代曲面熒幕手機 G Flex 2。一如早前傳聞所料,採用了全新 64-bit 架構的 Qualcomm Snapdragon 810 2.0GHz 八核心處理器,而 5.5 吋曲面熒幕耐用度亦比上代好上唔少。此外,機背亦加入自動修復功能,就算輕微刮花都唔會留痕,十分適合鍚機一族。

其他規格大致與 G3 相近,包括:加入 KnockCode 解鎖功能、OIS+ 及 Laser 輔助對焦功能主鏡頭等,唯一就是它的熒幕只有 1080p FHD 解像度,不像 G3 般擁有 QHD 解像度。

睇落真機其實都唔算好 curve。

G Flex 2 熒幕上方的玻璃採用了 Dura Guard Glass,比一般玻璃更耐用受力,大家看看上圖,被機器篤到咁彎都唔爆就知道。

機背殼擁有自動修復功能,輕微刮花的話也不會留痕,放手機係檯就唔驚刮花啦。

採用 Qualcomm Snapdragon 810 2.0GHz 八核心處理器,應該是暫時市面上第一部採用這枚 64-bit 架構處理器的智能手機。

採用 5.5 吋 1080p FHD 顯示熒幕。

其餘功能同 G3 差唔多,包括主鏡頭加入 OIS+ 光學防手震系統及 Laser 輔助對焦功能。

同 G3 一樣都係採用機背鍵設計。

至於機身顏色方面,除了有 Platinum Silver 銀黑色外,更有 Flamenco Red 酒紅色,唔知用酒紅色機會唔會快 3 倍呢?(小編就好鐘意酒紅色個個款啦,大家又覺得點?)

有兩種顏色揀,小編就比較鐘意酒紅色啦~~~

比部真機大家睇下。

除了機身彎曲外,亦推出彎曲款的 Cover 保護套,認真體貼。


相關文章:
  • Samsung OLED 電視機 今年將使用更多 LG WOLED 面板
  • Meta、LG 合作 Quest Pro 2 項目 挑戰 Apple、Google、Samsung 頭戴裝置

  • Published by
    Edward