數碼港女週記:與的士哥哥對談

Published by
Grace
Share

以前冇搭的士的習慣,但係當發現錢可以買到時間,呢個習慣就開始慢慢形成,尤其幾個人一齊要去遠的地方,有時搭的士都唔係真係咁貴。有一日,我要由地鐵線的一個盡頭到另一個盡頭,為左慳時間,我就打電話搵的士哥哥。因為屋企附近有啲時間截唔到的士,雖然唔係熟客仔,但係可以扮搵佢就多數都有車黎到,方便啲。

我通常搭的士都唔會同個師傅搲水吹,反而好多時候情況係掉返轉,尤其夜晚,師傅s好似成日都冇講野咁好健談,我試過同啲師傅傾電影,傾時事,傾語言(真係好犀利,係語言學啲 friend),有次仲因為太好傾,師傅開慢啲傾埋佢,哈哈!而最近有個的士哥哥仲教我 IT 野。

事源其實我唔係幾想扮熟客打電話 call 的士,而又咁啱見到的士哥哥個「枱頭」的架生有好多部電話開晒啲 APPS 出黎,於是八卦問下有冇邊個的士 APP 好介紹,師傅於是開始同我上 Lecture 惡補科技知識同行情…

來源:爵爵港不停

的士哥哥睇落都幾後生,係個肥仔,對於 Online 野幾有研究。佢話自己有用飛的快的個啲 apps,但係超級唔推介俾乘客用。我於是非常好奇想知點解,佢話啲 apps 同佢地自組車隊名義上類似,係整個平台出黎方便 match 的士同乘客,但實際上啲 apps 搞亂晒行規,用 apps 接單冇規冇矩,又冇人 monitor,好似係方便左乘客,但係的士可以揀客,就不能 make sure 個乘客一定截到車。同車隊比較,你打電話去,佢就會搵到架車俾你,高下立分。如果有心做好個客,尤其想有回頭客,佢會覺得車隊好啲,但都會用 apps 幫補下。不過佢又覺得出奇,點解大陸用 apps call 的士可以咁成功,但係香港唔得。我搞笑咁話,人地用微信俾車錢,仲可以有「紅包」,咁方便,香港都做唔到呢種 service,係差少少啦。

其實講完之後,我第一個反應係,嘩,原來的士都要識 marketing 同 CS,唔係純粹開車由 A 點去 B 點… 的士哥哥遇著我呢啲八卦乘客,仲要表演臨場應變,真係唔簡單。除左講啲咁「認真」的話題,的士哥哥仲同我講左網購發展史、電腦防毒秘訣、同 BitCoin vs Q 幣… 我其實只係搭左半個鐘左右,中間仲要夾雜埋的士哥哥接單、派單等等,落車的時候覺得好神奇,成程車可以講到咁多野,雖然好多野都只係淺談,但其實呢個的士世界臥虎藏龍,唔知下次又會傾啲咩呢。


相關文章:
  • 私隱公署:數碼港資料外洩涉 5 項違規缺失 逾保留期限仍未刪除

  • Published by
    Grace