最強「屈機」全接觸!LG G Flex 2 試玩 Party

Published by
Edward
Share

平時總會接觸一些用家,不會考慮大芒手機,因為手感不夠好,而且單手操控比較難。LG 最近就推出了二代曲面熒幕手機 G Flex2,唔止手感一流,講電話夠貼面,而且曲面熒幕更可以比大家隨時隨地體驗「戲院級」的視覺享受!Unwire.hk 將於 2 月 28 日舉行「LG G Flex2 試玩 Party」,到時有影音達人即場分享用 G Flex2 睇戲點解有「戲院級」享受,unwire 首席記者 Edward 更會分享日常生活 G Flex2 點樣幫到佢。當然,讀者們亦可以在試玩會優先親身試用,更有小食供應,有興趣讀者記得入來報名參加喇!

LG G Flex2 功能簡介:

G Flex 系列是 LG 的「屈機」系列,它的最大特點是採用了曲面熒幕設計,令大家橫向放置手機欣賞電影時,可以有更佳包圍感,感覺就像在戲院欣賞電影一樣。另外,今次 G Flex2 更將 5.5 吋 P-OLED 熒幕升級至 1080p,更採用了最新的 Qualcomm Snapdragon 810 八核心處理器,鏡頭又加入同廠 G3 引以為傲的雷射輔助對焦功能,令對焦速度比一般手機快得多。

此外,G Flex2 機背加入了自動修復功能,就算連同鎖匙或其他尖硬物一齊放於衫袋褲袋,亦不用擔心會刮花機身。而機身邊框十分幼,加上彎曲設計,令大家單手都可以輕鬆操控手機。顏色方面,設有鉑灰色及火焰紅選擇,當中火焰紅設計十分漂亮,相信會令不少朋友心動!

試玩 Party 詳情:

日期:2015 年 2 月 28 日(星期六)
時間:3pm – 5:30pm
地址:九龍塘
名額:先到先得(報名後會收到電話核實)

名額有限,先到先得,unwire.hk 讀者們快快報名吧!


相關文章:
  • Samsung OLED 電視機 今年將使用更多 LG WOLED 面板
  • Meta、LG 合作 Quest Pro 2 項目 挑戰 Apple、Google、Samsung 頭戴裝置

  • Published by
    Edward