讓姬路城聳立起來吧!SimCity BuildIt 推出重大更新

Published by
Edward
Share

SimCity 相信係唔少 80 後、90 後的「童年、少年回憶」,最近 SimCity 就推出了手機 game BuildIt,小編亦沉迷其中。最近 SimCity BuildIt 就推出了首個重要更新,加入了「日本風」,除了可以起機場,更加入了可以起東京城鎮住宅區,以及兵庫縣的著名地標姬路城!愛好日本風的朋友,就記住要更新啦。

終於可以起機場,唔洗剩係玩船運或者災難咁悶…….不過首要係你的城市人口要去到 26 萬!(其實唔難……)
講到日本特色,自然可以起東京城鎮住宅區啦!終於可以唔洗再多幾楝「中銀」係座城入面了……
最興奮當然係可以起著名日本兵庫縣地標姬路城!不過你要 level 去到 30 級起到文化局,兼人口去到 30 萬,而且有60 支金鑰匙先可以起得到!(等到 2046 都未起到……)
除了以上更新外,新版本還改良了全球貿易總部,以後要尋找並購買物品就更輕鬆了。
為了今次更新,EA 更向每個用家送出 20 張 Cash,呢樣真係好重要!(尤其是對於支持不課金玩 game 的小編來講!!)

如果你仍未玩過,可以到以下連結下載。

iOS 版本:https://itunes.apple.com/hk/app/simcity-buildit/id913292932?mt

Android 版本:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.simcitymobile_row&hl=en

Published by
Edward