Categories: 生活娛樂

「好熱,好熱鬧,仲好熱氣!」依莉詩青衣戲棚掃街攻略

Published by
依莉詩
Share

由唔知幾時開始,小販檔幾乎絕跡香港,就連農曆新年限定的桂林街夜市都被殲滅,試問香港人仲可以去邊掃街?難道就要日日食老麥、大快樂?幸好每年 5 月青衣市政大廈旁的空地都有兩大節日,除了睇台上的人做大戲,感受粵劇文化外,最重要的就是台下的熟食檔。雖然不再是一車車拖出來,但仍然充滿小販檔的風味,岩晒依莉詩這些鍾意掃街的人!昨日是真君大帝寶誕的最後一日,小編就把握機會去巡視左一次,兼且記下左幾個要點,等 unwire 的讀者為 18 至 22 號的天后誕作準備。

T-SHIRT、短褲,忌踢拖

昨晚的天氣幾乎 30 度,而且仲好多人,加埋燒烤、炒嘢的油煙,環境都幾悶熱同焗促,好快就會流晒大汗,所以最好就著件就快唔要的 T-SHIRT 同短褲去。不過就千奇唔好著拖鞋,因為人太多,而且又係泥地(雖然沒有品酒節咁嚴重),但比人踩到腳趾尾就唔好啦!另外,最好就孭背囊,可以空出雙手,一隻手捧野食,另一隻手拮。

▲ 除了 T-SHIRT 同短褲,檔口的員工仲會加條毛巾,用來抺下汗添!

擇好時晨,愈夜愈多人

下次 18 至 22 號都是平日,所以唔洗擔心星期六日特別多人,但最好都不要太夜才去掃街啦,否則愈夜愈多人事小,好嘢食賣晒事大!小編昨晚放工去到未到 8 點,最出名的鑽鑽西瓜已經賣晒,未夠 9 點連燒生蠔都賣晒啦。所以不但要早去,而且要襯少人的時候先了解清楚最搶手的食品位置,再決定排邊條隊先。

▲ 未夠 9 點連燒生蠔都賣晒啦 !嗚…小編仲未排到呀!

揀好目標,邊食邊排隊

根據昨日的經驗,幾乎每一檔熟食都大排長龍,入口附近的檔特別是燒生蠔、玉子燒、豬柳蛋等最少要排 30 分鐘至 1 小時不等,所以不妨先去出口附近較少人排隊的檔口,買定一些串燒、炒雞軟骨、章魚小丸子、西班牙油條 churros 等,邊排隊邊食。

▲ 如果每買一檔都停低食的話,一晚可能只食到一兩檔。

▲ $25 串的燒鮑魚可以說是燒生蠔外的必食推介。

▲ 沙嗲和充滿孜然粉的串燒都相當好味!

▲ 自從家樂坊對面的臭豆腐唔再臭,已經好耐無食過真正的臭豆腐啦!

▲ 魚蛋始終都是一串串的先夠地道!

 

大大碟,豬朋狗友一齊 share

話明掃街,梗係小食多滋味,但如果遇著煎蠔餅、燒茄子同油渣麵,這些大大碟,但又好吸引的美食,隨時食一個已經飽晒,最好約埋一班朋友一齊 share ,多 D 人,每人食少少,先可以食齊咁多檔嘛。

▲ 煎蠔餅大大塊,一個人真係未必食得晒。

▲ 原條燒茄子,睇到都流口水。

邊行邊飲,消暑解熱氣

掃街的小食大部份都是煎炸野,非常熱氣,加上天氣炎熱,就算未口渴都好,最好經過就買定個椰皇、西瓜或者涼茶,邊行邊飲,咁就算排排下隊口渴都有野飲下。

 ▲ 記得帶定個細袋袋住個椰皇呀!(唔好好似小編個朋友咁,為左空隻手食野而放個椰皇入布袋呀!)

▲ 最佳的消暑恩物是非常懷舊的菠蘿冰。

▲ 連最近流入香港的韓國小食鯛魚燒雪糕都有呢!(雖然好似簡單左 D,無晒 D 朱古力醬同提子)

必吹,上 Facebook 呃 like

來到戲棚,當然要懷舊一下。這個用糖做的吹波波就一定要玩下。吹得夠大仲可以放上 Facebook 呃 like 添!

▲ 小朋友都好鍾意玩呢!

▲ 要在糖未凍之前輕輕力吹,唔好一次過大力吹,唔夠就會穿啦!

 

保持清潔,小心垃圾山

最後,吃喝玩樂當然開心啦,小編亦都好支持夜市的出現,既可以保留昔日小販檔的特色,又可以有多一個食堂給市民選擇,真的希望每區都可以有受規管的夜市出現。不過看到這些垃圾,不禁有點心痛。想不到只是數天的晚上已經可以製造這麼多的垃圾。小編覺得如果可以參考一下台灣的夜市,以紙碗來代替發泡膠裝食物,可能會更加好。

▲ 檔口同檔口中間都有好多垃圾,經過的時候要小心竹籤拮到腳呀。

▲ 想不到只是數天的晚上已經可以製造這麼多的垃圾。

 

地址:青衣青綠街 38 號青衣市政大廈旁
日期:5 月 18 ﹣ 22 日
時間:7:30pm – 12:00mn

Published by
依莉詩