Categories: 恩想獨立評論

佛都有火 ! 嚴選 5 大最討厭 HK 廣告電話

Published by
天恩
Share

筆者使用 iPhone 沒有小熊,所以年中收唔少廣告電話。廣告電話基本上無分貴賤,係天恩眼中一樣都係令人討厭,不過有一 D 廣告電話真係會令人著火。以下係我最討厭的廣告電話種類,唔知各位 unwire 讀者認唔認同 ?

第 5 位 –  獎品利誘

通常一接通就恭喜你得到乜乜船飛,要你上去公司攞;另一種就係你用緊果個網絡商話「免費」送你乜乜服務 3 個月。基本上呢類電話某程度上挑戰緊你的人格,潛台詞就係睇死你會貪小便宜上當。當你拒絕的時候,佢地仲會發動大絕招,講到你好似好蝕底好笨咁,有錢都唔執「下?先生點解唔用呀,真係免費喎!你到時唔用打上黎即刻 cut 左佢就ok 」

你估打上黎真係講咁易 ??  cost 大到不得了,要我日日記住幾時夠期,仲要過 5 關斬 6 將咁接駁得到你 cut 服務,天都光啦,一陣 cut 唔到就蝕一個月錢比佢。所以任何免費野我都拒絕,生存係用成副人工去租/供樓的香港地,邊有咁多著數丫,有都用黎供樓啦仲會送比你? unwire 讀者們你話啱唔啱 ?

第 4 位 –  急口令

一接通好似已經準備你會準備 cut 線咁,完全無理你感受,一接通就不停急口令發炮. 我試過 按著 speaker phone 等佢講自己做野,佢講足 3 分數之後先 feel 到有異樣,問一問:先生? 先生 ? ,我一答「係」,佢又再爆多 3 分鐘,但其實我只能夠聽到 20% 內容。最後我真心打斷同佢講我真係聽唔到你講乜,快又懶音多咬字唔清,問佢可唔可講慢d 同清楚少少,點知佢講完好之後,好似錄音機咁重播一次,無語氣無感情,一個 Tone 過,同頭先的分別只係 3 倍速 slowdown 到 2.5  倍咁,都係唔知佢講乜

第 3 位 –  播音樂等返轉頭

一接通左唔係人聲,而係一段音樂或接駁中的聲音,基本上係因為佢個電腦不停亂打電話,一駁通就彈比 sales 講,有時 Sales 爆左線,你反為要等番果邊的人聽你電話。喂你 coldcall 打黎仲要我等你電話,你有無病呀 ?

第 2 位 –  電腦錄音

呢 d 電話廣告公司手法真係低賤都無得再低賤,連人與人之間的基本尊重都無。你 sale 我最低限度搵個人同我講,你搵個電腦播錄音比我聽做乜野呢? 通常呢d 公司我會聽一陣知道係乜然後終生 blacklist 唔再幫襯,曾經因為咁我 cut 左一張信用咭同戶口,清晒d錢出黎。

第 1 位  – 講唔正廣東話 / 中國外判式

一打黎就「腥生你考呀,窩de 係xxxx」,個人即著火 ! 先唔講係咪中港兩地文化差異,就算係美國人,你連講野都未正,真係令人聽得好辛苦好受罪,試問仲邊有心情聽你落去 ? 再者好多公司因為 Cost Down 北上搵中國公司做,當你諗到呢個原因你就再火一D,你間公司可以慳果少少錢去 trade off 客人基本的聆聽方便,咁可想而知間公司有幾重視客戶體驗,基本上任何服務都唔會再有信心去用,連 sale 野你都咁無 heart , 收左錢後仲會有好野 ?

更火的係,你請香港人做番廣告推廣都叫有少少增加香港就業機會,而家出去搵外勞 sale 香港人,想點先?


Published by
天恩