Categories: 網站最新動向

「老實,錢唔多!但幫到你其他野」 unwire 暑期實習

Published by
天恩
Share

unwire 的學生讀者,搵咗暑期實習未 ? 可以考慮一下來加入我們 unwire 大家庭, 一起測試科技新產品 !

部份真人「實習」分享 :

理想 : 大公司攞靚 Portfolio
實情 : 好多 FD share 番其實佢地所謂的實習,只係想低價搵 D 平時唔會花錢請,但又需要人手的打雜位,入去只係做一 D 「工廠女工」的重覆性工作,識唔到人又學唔到野

 

理想 : 入中小企「一腳踼」識到好多技能
實情 : 部份中小企好多時都好注意穩定,交俾實習的工作一定不會是很重要的工作,可能送送文件影影印,最後又係乜都學唔到

 

理想 : Startup 公司唔考慮啦,做死人又唔出名
實情 : 真係可能做死人,不過 Startup 大部份自由度大加上好需要團隊精神,你會好清楚一件公司係實際時會遇到甚麼問題,同搵甚麼人去幫手,反為你會學到一些好實用的技能,幫到你日後搵工甚至創業。

將來成功之捷徑 :network

unwire 由當初一個人到今日十幾位員工,有甚麼秘訣?其實八成係「人網」。因為我地本身幾位創辦人都是 IT 雜誌編輯出身,所以圈內的 Sales / Marketing / PR / Agency / 廠商都跟我們熟悉,如果我們由零開始沒有這些人際關係,我肯定 unwire 不會有今天。

 

由 unwire 助你建立人網及實戰經驗

因為 unwire 接觸很多科技界及同行傳媒的朋友,如果你有志朝這方向發展的話,unwire 是你很好的「建網」機會,他日路上你見工對僱主說,你在 unwire 負責過甚麼文章,訪問或活動總比你單單紙上談兵更有說服力,說不定接見你的那位已經是 unwire 讀者呢。

 

暑期到 unwire 實習可以幫到你甚麼 ?

1. 拓闊科技視野

2.建立更廣的人網有助日後的 Career path

3.改善溝通及寫作技巧

4.比一般人更早接觸新科技產品

5.建立行內名聲

6.學懂團體工作

7.認識網媒手法

 

有意的讀者請填寫以下資料 :

(如看不到form 請<按此> )

Published by
天恩