Categories: 生活娛樂

海洋公園哈囉喂起動啦!「招魂大典」+ 做「鬼」攻略

Published by
依莉詩
Share

夏水禮都未到就講哈囉喂?原來海洋公園已經暗暗地打算招募「鬼材」,為今年的哈囉喂全日祭做準備。今日小編就去了取經,話俾大家知如何成為一隻出色的「鬼」啦!

 

請幾多人?

今年海洋公園希望吸納更多新血,哈囉喂的職位會由上年的 1800人增加到超過 2000人,包括 1,200位嘩鬼演員、400位後台工作人員、逾 600位前線及後勤服務員工,誓要打造最強陣容的哈囉喂團隊。

真係咁好 Pay?

所有嘩鬼將會係 8月至 11月期間在公園內工作,當中以節目部及服務部的人工最高,嘩鬼演員、嘩鬼舞蹈員、特技演員及體操運動員的時薪由 HK$50 至 HK$140 不等,更另設表現獎,最高可達總薪金 20%。不過,零售、餐飲同遊樂設施執行部的人工就一般啦,除左廚師有 HK$55 之外,其他時薪都只有 HK$48,唔算吸引。

 

有咩人會請?

照小編睇,專注係應徵嘩鬼演員比較大機會,除左請最多外,人工亦算唔錯。最緊要係有得扮鬼扮馬四圍嚇人,應該幾過癮!而做「鬼」最需要的就係有表演慾同識收放自如,聽說有人因為面試時爆左句粗,結果就唔請啦!而演藝節目總監歐陽綺華就教左大家幾個 Tips 「膽大心細面皮厚;禮貌自信唔怕醜;表現主動轉數快;投入想像新世界。」

面試流程

嘩鬼演員的面試會分為 6-7個人一組,首先會以遊戲方式叫大家想像情景,例如:彌敦道突然落雨或地下突然滿佈溶岩,從而考試大家的演技、聲線、即時反應。接著,就會叫大家演繹一些對白,例如:扮 MC 邀請人參加派對,或者誘惑人飲下毒酒。最後, 3位演員導演就會按著你的天份,看看你是否適合成為 666隻鬼的其中之一。

記得準時登記!

「招魂大典」將會係 6月 21日於荷里活廣場舉行,有興趣的讀者記得帶同履歷表同近照到場登記,不過應徵嘩鬼演員的需要再安排面試呢!

Published by
依莉詩