睇來外型又無新意?傳 iPad mini 4 只係微縮版 iPad Air 2

Published by
Edward
Share

對於鍾情便攜度的平板用家來講,iPad mini 無疑是不錯的選擇,不過 iPad mini 3 竟然同 iPad mini 2 設計相同,只係升級硬件及加入 TouchID,不免令用家失望。去到今年,有傳 iPad mini 4 在外型上唔會有翻天覆地的改變,只係微縮版的 iPad Air 2,規格亦會升格至與後者睇齊,唔知各位 Apple 粉絲會否再度失望?

這則消息是由一個日本網誌流出的,而該網誌過往亦曾多次係 Apple 未推出新產品前,猜中產品的外型設計及規格。據該網站報導,iPad mini 4 不只外型會與 iPad Air 2 相同,只是熒幕縮細至 7.9 吋而已,就連採用硬件亦會相同。

該網站表示,iPad mini 4 預計只會有 6.1mm 厚度,相比現時 iPad mini 3 的 7.5mm 厚度大幅纖體。此外,前置鏡頭亦會升級至 800 萬像素,方便用家玩 FaceTime HD 視像聊天或進行 selfie。此外,iPad mini 4 亦預計會全面採用 iPad Air 系列的層壓式熒幕技術,加上加入防折射塗層,相信可有效提升 iPad mini 系列的熒幕顯示質素,亦可減低光線折射,從而做到防反光效果。

當然,一早傳聞今年的 iPad 新產品焦點,會落係「巨無霸」平板 iPad Pro 身上,如果 iPad mini 4 最終只是「小修小補」,相信亦毫不出奇吧。只是……屆時各位 Apple 粉絲的 wire 民,你會揀買新機,定係買番 iPad mini 3 呢?不妨一齊傾傾?

來源:Macotakara


相關文章:
  • 新版 12.9″ iPad Air 傳屏幕採用 mini-LED 面板
  • 全新 iPad mini 傳年底上市 處理器升級其餘變動不大
  • 《彭博》專欄作者爆料 新 iPad 將於 5 月第二週發表

  • Published by
    Edward