Categories: 流動音樂

Spotify 轉會 Apple Music :「Move to Apple Music」幫你輕鬆轉移播放清單

Published by
Billy
Share

雖然好多人堅持繼續用 Spotify ,不過仍有為數不少既讀者轉左去 Apple Music 。不過當中最頭痛既係,點樣先可以唔洗逐首歌慢慢 click 返入播放清單咁麻煩呢?依家就有解決辦法: Move to Apple Music !

Apple Music 本身並無提供內置既轉移歌單服務,所以要入返啲歌單就唯有靠 Move to Apple Music 。雖然呢個應用程式並無 one click 就能夠完成咁快手,不過絕對輕鬆,唔洗逐首再入。首先要係 Mac 既 Move to Apple Music 上登陸 Spotify (或者 RDIO 都支持),選擇返你想轉移傳輸既歌單,緊住就會出現要唔要「capturing your iTunes session」,你可以揀返 like 唔 like 邊啲歌或者邊啲專輯,然後就會自動傳輸,坐定定等完成就 Ok 啦!不過原來速度並唔算快,傳輸 133 首歌需要一個多小時,但完成之後就可以有 .txt 既檔案導入返 iTunes 。

Move to Apple Music 價格為 US $5 (約 $39),小編就覺得對於擁有大量播放清單同歌曲用户而言,呢個價錢絕對擊敗任何其他替代品,成為你最簡單既 step-by-step 轉移歌單應用程式。(直至截稿為止,Move to Apple Music 聲稱已經在開放的六天內,轉移了超過 11 萬首歌曲。)

Move to Apple Music:請按此

來源: The Next Web


相關文章:
  • 《彭博》爆 Spotify 將調高月費 另計劃推出更多服務計劃
  • Spotify 英國進行新測試 加入影片學習課程功能
  • Spotify 推出迷你播放器 供 Mac 或 Windows 付費用戶使用

  • Published by
    Billy