Edward:「又幾好用喎!」Windows 10 Tablet <--> Desktop 模式自動切換實試

Published by
Edward
Share

之前為大家測試 Windows 10 係平板上的功能時,就為大家測試過唔同的手勢操控,不過當時就未能測試得到平板及桌面電腦模式的自動切換功能。今日 Edward 就借到部 Microsoft Surface Pro 3 來測試此功能,發覺反應好快之餘,真係好方便!以下就同大家分享一下試用感受。

係分享感受前,先同大家講講切換模式嘅實試情況同埋步驟啦!

平板 –> 桌面模式

▲首先,你要有一部 Microsoft Surface 系列的平板,連同原廠磁吸式鍵盤。

▲當插上鍵盤時,Windows 10 右下角會問你是否離開平板電腦模式(進入桌面電腦模式),如是點按「Yes」。

▲見到 Start 目錄表,就知道已切換至桌面電腦模式了。

桌面 –> 平板模式

▲大家可以見到 Surface Pro 3 現正在桌面電腦模式,並已裝上鍵盤。

▲當拔開鍵盤時,同樣 Windows 10 右下角會問大家是否進入平板電腦模式。如是請按「Yes」。

▲見到動態磚介面,就知道已進入平板電腦模式了!


相關文章:
  • 舊電腦 Win 10 小算盤、相片無法啟動 外媒:或因硬件太舊

  • 感受:反應快!超好用

    之前的 Windows 10 試用文章,筆者都已經提及 Windows 10 可說是 Windows 8 系列的「撥亂反正」 OS 版本,因為佢係平板同桌面電腦之間的定位唔再係「唔偷唔水」四不像,加上今次呢個自動切換模式,就更加令 Edward 感受到呢一點,最少拔走鍵盤後,由於所有按鍵都大咗,所以用手指操控會比較容易唔驚襟錯制;而當接駁鍵盤後,又可以用 TouchPad 及鍵盤操控電腦,整個桌面空間亦感覺像是大了很多,超級實用。另外試用自動切換模式幾次後,Edward 覺得個反應都幾快,基本上 1 秒左右已經完成切換過程,中間唔太覺有任何 delay 或窒的情況,呢一點係抵讚嘅!

    想知效果係點?睇睇下面嘅實試片大家就知道啦!

    小貼士:唔想次次襟「Yes」無難度

    可能大家會覺得,次次自動轉換使用模式個時都要襟個「Yes」制,真係好麻煩,有冇得真正唔洗襟制都可以做到自動切換?答案係得嘅!只要大家進入設定的平板電腦模式(Tablet mode),然後在「When this device automatically switches tablet mode on or off」的選項中,選擇「Don’t ask me and always switch」就可以了。他日如果要更改設定,再進入此介面更改即可。

     


    相關文章:
  • 舊電腦 Win 10 小算盤、相片無法啟動 外媒:或因硬件太舊

  • Published by
    Edward