Categories: 生活科技

告別迴轉!依莉詩試玩元気寿司高速線

Published by
依莉詩
Share

以前細個見到迴轉壽司就好開心,見到一碟一碟色彩繽紛嘅壽司喺眼前轉轉下咁。但大咗之後就算坐 bar 枱都寧願落 order,事關有時坐成個鐘都係望住同一碟甜蝦喺度轉,真係拎唔落手。可能個個都係咁,所以元氣就來個大革新,以平板點壽司,再由高速列車送到你面前。我依莉詩今日就去咗荃灣廣場嘅元氣高速線分店,邊玩邊食。

一枱一平板,唔洗再數碟

高速線分店同一般迴轉店最唔同嘅地方就係全面電子化咗,荃灣店入面每一張 order 枱同每一個 bar 枱位都有一部平板用嚟點餐,務求可以簡化工序,等食物更快送到。而小編覺得用平板點餐最好嘅當然係唔洗怕落錯單或者數錯碟啦!

▲ 每一個位都有一部平板俾你點野食,咁就唔怕爭住點野食啦!

▲ 除咗堂食電子化外,外賣都一樣,店外有兩部自助外賣機,點完餐之後可以利用八達通或 PayWave 付款,怕講野嘅人就岩晒啦!

90秒新鮮直送

重頭戲就係將利用火車代替迴轉帶送壽司,只要用平板點好餐,壽司就會係90秒內用火車載到你面前。店內24條高速線列車軌道,每個位都對住 3層路軌,所以食嘅時候會有 3架火車經過,小朋友一定會睇得開心。不過每架火車一次只可以放 4碟壽司,每次落單最多都只係可以點 4款,好似唔多夠。

▲3條路軌上嘅火車都係唔同型號,一路食一路望,同迴轉壽司一樣咁具娛樂性。

▲ 壽司到左之後,記得將壽司拎走,再禁黃色燈送番去廚房,唔係其他人就有排都無得食架啦!
▲ 雖然每次點 4款壽司,但唔係次次都 4款一齊到呢!

高速線獨家美食

為咗高速線新店開幕,呢間元氣有超過 20款嶄新美食俾大家揀,其他元氣無架!

▲ 小編試完就覺得蔥拖羅新香卷同炙燒芝士皇帝蟹柳壽司最好味啦。免治拖羅加上香蔥同芝麻,口感同香氣十足。

依莉詩玩後感

其實用火車直送壽司同用平板點餐屯門間峰壽司一早已經有,未必係咩新野。我覺得呢個設計幾好,又有即製壽司食,又有得玩。不過就有 D 擔心會有人攔途截劫姐!

Published by
依莉詩