Edward:「手感好好多!」Samsung Galaxy Note 5 初步評測-手感篇

Published by
Edward
Share

昨日 Samsung 就火速係香港發佈 2015 年下半年的旗艦手機 Galaxy Note 5 及 Galaxy S6 edge+,當中自然係以一直有一定粉絲支持的 Note 5 最為吸引。究竟用起來感覺係點?就等 Edward 用幾篇文章來同大家分享下試用短時間後的感受

更易單手操控

當然,要好舒服咁單手操控,Note 系列始終係大芒手機,要好似 5 吋手機咁容易單手操控始終唔係咁易。但今次 Note 5 就採用了雙弧面強化玻璃做機背,設計就好似將 S6 edge 的正面玻璃放大然後放係機背用咁。呢個設計揸上手更舒服,加上 Note 5 採用十分幼的邊框設計同埋薄咗唔少的厚度,令用家可以勉強做到單手操控。

▲而 Note 5 採用較窄機身設計,單手勉強可以操控得到。

▲ Note 5 機背就採用雙弧形強化玻璃設計,單手操控時無咁刮手,舒服好多。

設計靚但易痴指紋

另外,係設計上 Note 5 一改 Note 4 的仿皮機背+ 金屬邊框設計,係 Note 5 上繼續保留金屬邊框設計,但機背如前文所言,用上玻璃設計,加上今次新推出的銀色機身,整體真係比 Note 4 高貴得多。不過採用強化玻璃做機背,就令機身變得易痴指紋,對於有潔癖的用家來講,可能要隨身帶定抹布隨時清潔機身啦。

 

▲玻璃機背會令指紋比較容易痴上去。


相關文章:
  • 【評測】Samsung Galaxy A55 外形 手感 屏幕 相機 效能開箱評測
  • 【實試】Samsung Galaxy AI 支援廣東話 講電話也能翻譯 + 辨識能力強
  • 傳 Samsung 減少尺碼選擇 Galaxy Ring 只提供 8 種尺碼

  • 暫只推雙卡版本

    另外,同上代 Note 4 相比,Note 5 係香港初推出就推出雙卡版,可以雙卡槽均能支援 4G,只要襟個制就可以隨時切換,不過要留意嘅係,Note 5 雙卡版同其他 4G 雙卡手機一樣,都係只支援 4G / 3G + 2G 模式,當一張 SIM 卡正使用 4G 或 3G 網絡,另一張 SIM 卡就只能用於打電話。

    ▲Note 5 一推出就採用雙卡版本。

    ▲只要進入 SIM 卡管理員,就可以隨時切換使用哪張 SIM 通話或上網。

    ▲要留意,當一張 SIM 卡以 4G / 3G 上網時,另一張就只能用 2G GSM 網絡,亦即係代表只能用來通話。

    ▲如果啟動了雙卡雙待功能,就可以同時接收到兩張 SIM 卡的電話了。

    堅無得換電插卡

    另外,之前傳聞雙卡版 Note 5 的 SIM 2 卡槽,可以好似 Galaxy A8 咁插 microSD 記憶卡,用於擴充儲存空間。不過係 Note 5 上,Edward 試過就證實了 SIM 2 卡槽只能放 SIM 卡,而不能插 microSD 卡。加上 Note 5 採用一體化機身設計,所以 Note 4 或以往的 Note 系的可換電特色設計,係 Note 5 上就被取消了。到此正式宣佈連 Note 系機款都暫不再支援插卡換電了。

    ▲從呢張相大家就見到 microSD 記憶卡根本就放唔入 SIM 卡槽,大家就知道 Note 5 可插卡已夢碎。

    ▲另外 Note 5(右)係採用一體化設計,所以以往 Note 3(左)或以前的可換電設計亦無咗。

    指紋改 S6 / S6 edge 式一按即解鎖

    此外,上代 Note 4 其實已加入指紋辨識功能,不過那時候採用了要將手指在 Home 鍵上方向下掃,先可以進行辨識,使用起來體驗不夠 user-friendly。而係 Note 5 上,就改為採用早已係 Galaxy S6 / S6 edge 上所採用的按動式辨式指紋鎖,只要將手指按在 Home 鍵上即可解鎖或訊行身份辨識,單手用起來真係方便好多。

     

    ▲ Note 5 上就採用了 S6 / S6 edge 的一按即辨識設計,單手操控手機要用指紋辨識器時會更方便。

    預告:S Pen 有咩新功能下回話你知!

    至此,Edward 就同大家介紹過 Samsung Galaxy Note 5 的上手手感,但 Note 系一向最引以為傲的功能:S Pen 究竟係 Note 5 上又有咩改進?Air Command 功能又有冇強化?下回再同大家分享!


    相關文章:
  • 【評測】Samsung Galaxy A55 外形 手感 屏幕 相機 效能開箱評測
  • 【實試】Samsung Galaxy AI 支援廣東話 講電話也能翻譯 + 辨識能力強
  • 傳 Samsung 減少尺碼選擇 Galaxy Ring 只提供 8 種尺碼

  • Published by
    Edward