Categories: Gashion

Gashion 57 : 你討厭邊個多D? Instagram 廣告 vs Blogger 廣告

Published by
皓藍
Share

Gashion 57 : 你討厭邊個多D? Instagram 廣告 vs Blogger 廣告

 

逃不開的命運,Instagram 終於推出「廣告」功能。皓藍「有幸」都見到個,不過就唔記得咗 screencap…. Instagram 未推出廣告之前,其實都已經存在好多廣告,例如 #名牌包包 #假一賠十 #全球郵運、又或者係「今日使用呢個 XXXX 爽膚水,真係好用到爆炸!皮膚即刻變好,暗瘡無曬!」,然後隔幾個星期又會見到… 「今日使用呢個YYYY 爽膚水,真係好用到核爆!皮膚即刻變光,暗啞肌膚無曬!」 唔知 Yomi 又點睇 Instagram 廣告 VS Bloggr 廣告呢?

「你可以選擇唔 follow blogger,但係避唔開 Instagram」

Yomi 覺得可以選擇唔 follow 成日做 product placement, soft selling 嘅 blogger,但 Instagram 自家出嘅廣告就真係無法避免。雖然 Instagram 廣告係討厭,但係按圖片就可以打開連結嘅功能,皓藍就覺得十分至有用啦。如果可以開放呢個功能比普通 Instagram 用戶,有時想加入條 URL 落張相度真係方便同好玩好多。不過 Yomi 就唔係咁睇,因為佢覺得如果多咗呢類型外掛功能,就會無咗 Instagram 當初嘅感覺。

 

 

的確 Instagram 當初可以吸引咁多用戶,令到 Facebook 都怕怕要納入自己旗下,就係因為佢有簡單直接嘅用法同介面,like 同 comment,禁兩下比個心心就係咁簡單。但新推出嘅廣告 post 玩法就唔係咁,因為你按一下,就會直接彈出一個視窗,direct 你去廣告商預設嘅 URL。姐係話我想比個面,like 個廣告都 like 唔到,因為按一下就去咗條 link….

雖然講到 Instagram 好似變得無咁好,但係似乎都唔會動搖到佢係港人心目中嘅地位。

 

黑.金.紅-低調的高調

踏入秋天,天氣都慢慢轉涼,出街就當然要配返件薄薄嘅外套。

all black 造型其實講嚟講去都係個幾點啦!製造層次感、加入少量顏色做點綴,而 Yomi 就選擇咗加入金色同紅色。


Published by
皓藍