港女科技一週:17 定 19?

Published by
Grace
Share

如果你有留意到,近排 Facebook 狂推播片功能,有片的 Post 多左好多,尤其係個啲貓貓狗狗兔兔BB 的片,有時真係令人招架不住成日想㩒入去睇 :3 。而上個月,Facebook 亦都緊貼潮流,加推「直播」Facebook Live 功能,不過好可惜,只限有 Facebook Mentions 的藍剔人士使用,好似我呢啲毫不起眼的平民百姓就連試玩的機會都冇,雖然我的宅宅生活都冇咩好直播 share,但有時無聊總想試下玩新功能架嘛,你地話係咪先!

我相信有冒險精神、鍾意試新玩具的人不只我一個,有公司就食正呢個位,整左個叫「17」的 App,俾平民玩直播,我見到有唔少網絡紅人都有玩,我梗係唔執輸,首先上網睇睇隻 App 邊個整先 (你知啦,近來有好多強國 App 有伏丫嘛 XD),先下載試玩。一 search,見到竟然咁快就有繁中版,通常外國 App 都唔會咁快有中文版,原來隻 App 係台灣野,咁我都放心少少,就開始玩喇~

界面同用法同 Instagram 一模一樣,會唔會俾人告抄襲架? 不過佢除左有直播,仲有一個「無限俾 Like」功能,即係當你見到一張相/一段直播,你好鍾意,你就可以瘋狂俾 Like,所以當你見到一個人明明得 30 個 Followers,但有 7,000 幾個 Like,你就知道,Like 數係不足以反映人氣架!

你睇下個 Like 數 1分鐘內的升幅…

另外,不得不提的就係佢個直播功能,非常易用,按 Start 就可以開始對住空氣做 Live,老實講,其實就好似公開版的 Facetime,同全世界視象通話,分享你 坐係屋企 ON99 個樣 的趣事。琴晚試用,我就唔做直播啦,反正都冇人睇,我去左睇人地啲直播,悉逢我又開 OT,很夜先返到屋企,我就一路睇住個靚仔直播,一路食飯(媽呀,我好毒!我認我空虛寂寞凍?),其實真係好似有人同你食飯傾計咁,幾得意的。係呢個人人係記者的年代,如果有突發事件,人人都可以用黎做直播,不過佢冇錄影功能,播完就冇底…

個界面都好睇嘅,亦可以㩒一㩒個箭咀 Clear 成個畫面,咁就真係好似 Facetime 喇。(btw, 我唔係故意 Cap 醜態,真係咁啱架咋 XD)

不過,我諗我唔會玩好耐,首先個 App 簡直係燃燒 Data 同電,仲搞到我部電話好似著火咁熱!另外,因為驟眼睇呢個平台啲人太過猖狂,打開 Find Friends,個個都好暴露,而且多人睇個啲直播都係有好多不良意識的,同我呢啲走鄰家女孩路線的良家婦女實在好唔夾?。

之但係咁,我其實覺得 17 好有潛力做個人網台,如果俾我主持一個節目,我都有諗過不如開一個讀書 Channel,每日直播同大家讀半小時書中精選段落,一來唔使逼人講&聽廢話,二來有人讀書你聽有一種重返童年的感覺(唔係用特別的讀書技巧!),哈哈~書可以觀眾揀又或者我自己揀,之後又可以去 Post 張相出黎係個度討論?,嗯,發夢真係好容易!現實邊鬼度會有人睇你讀書同討論,一定覺得你勁悶啦~~我都係玩返 Facebook 同 Instagram 算。

Published by
Grace