Categories: 作者忘記分類

Gashion 58 : 表裏不一的 Rex

Published by
皓藍
Share

見到 Rex 本以為係個酷酷的男生,點知當問到佢可唔可以做個訪問,影幾張相嘅時候,佢就非常熱情同好人咁答應啦! Rex 今日同各位分享嘅單品同佢個人都一樣-表裏不一呢!

出街 / 運動 兩用藍牙耳機!

雖然話就話兩用,不過 Rex 就覺得呢款耳機「運動」個一方面就麻麻地啦。因為跑得激烈少少嘅時候,條線就會好容易移位。出街用呢款藍芽耳機就當然完全無問題啦~ 小編皓藍近排都轉咗用藍牙耳機,真心覺得好好好好好方便!唔會成日勾住部手機、袋、或者係人地件衫,跑步嘅時候就更加可以體驗到藍牙耳機嘅魔力啦!不過,轉咗藍牙耳機之後,好多時候都會出現無電、信號接收不良、每次轉gadget都要重新配對等嘅問題。所以,真係叫人又愛又恨啊!

▲ (左)出街戴法;(右)做運動戴法

另類 smart watch? 開燈先睇到幾點鐘!

放心放心,唔係話有光先見到幾點鐘,而係按錶嘅一個制,就可以見到分針秒針出現返㗎啦~ 皓藍都係第一次見到呢款手錶,Rex 就話係元朗買嘅。除咗按制會有光,睇到時間外,做出平時睇錶嘅動作,手錶都會偵察到,自動著燈。如果咩都唔做,就唔會顯示到時間嘅,只不過係個鏡面嘅錶面。

 

我地再睇睇 Rex 剩下想同大家分享嘅單品啦!

 ▲ name card holder @ hypebeast

 ▲ sneakers @ Puma

Published by
皓藍