唐言無忌:Instagram 廣告

Published by
唐美鳳
Share

前日在家無無聊聊,打開 Instagram 翻看以前上載的舊照片,發現經過幾年時間,我使用 Instagram 的模式原來不斷轉變。一開始用 Instagram 來「扮有型」,風景相、Moody 相落 Filter 加埋文青 Feel 的 Caption 上載。唔型的食物照、團體照、騎呢照則放在 Facebook 分享,兩者分得清清楚楚。

後來一班明星喪玩 IG,各式各樣品牌舖頭又加入造勢,原本充滿扮有型靚相的 Instagram Feed,變成追星 Sell 貨的地方。由 follow 城市風景相、攝影師藝術作品,慢慢變成 follow 朋友、明星仔、運動品牌和球隊。每次打開 Instagram 見到的亦變成了明星多謝品牌贊助、潮服店 Sell 新貨、朋友跑步紀錄、打邊爐相機食先;感覺就有如明明訂閱「號外」,睇睇下卻變成「TVB 週刊」。

最近筆者的 Instagram 開始出現官方授權的珠寶、保護野生動物廣告,硬生生插入我的 Feed 內,坦白說感覺很怪。不過相對見到「豐胸減肥」「全球交友」「名錶 1:1 復刻」「抱歉阻一下,入來….」這類留言,其實已經好得多。見到一堆眼冤的殘體字廣告,心想一切都係「自己攞嚟」,把心一橫將明星和本地網店通通移除,一下子視覺上舒服得多了。


相關文章:
  • IG 測試加入 Meta AI 聊天機械人 可以透過 DM 回應各類型問題
  • 保護青少年免被金錢勒索 Instagram 將為 DM 私密照模糊化處理
  • IG、Facebook 五月起標註 AI 生成內容 盼能解決假新聞問題

  • Published by
    唐美鳳