抗氧化 39 倍 ! 電飯煲 vs 伊瑪牌「黑蒜機」大戰評測

Published by
依莉詩
Share

自從肥媽介紹過用電飯煲可以焗黑蒜之後,就有唔少人特登買個飯煲番屋企 DIY,奈何飯煲嘅設計唔係俾人長開,要佢開住 10幾日,好多時焗一兩次個飯煲就會壞,最後變用平買貴用。最近伊瑪牌推出咗部黑蒜機,針對性設計可以開足 12日,於是我依莉詩就借咗部番嚟試下,睇下飯煲定黑蒜機整出嚟嘅好食 D。

 

一日一粒黑蒜抗氧化

雖然黑蒜個樣唔太靚,不過就係好有益嘅健康食品,抗氧化能力係普通蒜頭嘅 39 倍。佢不但保留咗蒜頭嘅成份,而且味道酸甜,又無咗濃烈嘅蒜味,每日一粒可以改善睡眠、便秘,針對腸胃寄生蟲有緩解作用,所以近排先咁流行。

 

 

▲ 雖然話每人一日只可以食 1-2 粒,不過為咗測試,我就一次過買咗百幾粒大蒜同獨子蒜番嚟填滿兩個煲。

週期調節溫度唔怕長開

因為整黑蒜要連續焗 12日,所以黑蒜機可以長開係好重要,而伊瑪牌呢個採用3D立體保溫技術,而且會自動隨時間及週期調節溫度,咁就唔擔心焗壞機。另外,佢有一個專用雙層製蒜架,可以分隔多層蒜頭,唔洗額外買竹架隔住,非常方便。

▲ 而排氣閥就比飯煲大,唔洗自已加工或拆卸都可以有效排出蒸氣,控制鍋內濕度同氣溫。

▲ 黑蒜機旁邊同樣有個裝倒汗水嘅隔。

▲ 打開黑蒜機,睇落其實同普通電飯煲內膽無乜分別。

▲ 專用雙層製蒜架非常堅固,可以令製蒜效果更穩定,不過亦佔咗煲內唔少位置。

▲ 如果用飯煲制蒜就需要額外購買 3-4個竹架以分隔蒜頭,不過焗完之後竹架會變黑,焗 2-3 次就要更換。

▲ 根據黑蒜機說明書指示,每次大概可以放 58粒獨子蒜或 15粒大蒜,而我今次就放咗 4粒大蒜同 48粒獨子蒜。(因為我覺得獨子蒜好味 D。)

▲ 而飯煲就放咗 2粒大蒜同 82粒獨子蒜。

12日後新鮮出爐

同飯煲最唔同嘅地方係黑蒜機上有一個倒數計時器,按掣開始焗就會自動倒數 288小時 (12日),並顯示出嚟,等你唔洗記住幾時先焗好。

▲ 只需按一次開始鍵就會自動倒數 288小時,操作簡單。

▲ 12日之後直接將製蒜架取出,再吹乾 3-5日就食得。

▲ 根據經驗,用飯煲製蒜要焗 16日先夠香甜。

黑蒜機成品顏色均勻

黑蒜機會自動隨時間同週期調節溫度,所以成品睇落明顯較均勻 同 乾身,而飯煲焗製嘅黑蒜放置中間嘅會較黑,旁邊嘅會較淺色。

▲ 黑蒜機嘅成品睇落明顯較均勻 同 乾身。

▲切開獨子蒜會發覺飯煲製成嘅比較似栗子,而黑蒜機製成嘅就非常幼黑。

▲ 但切開大蒜,無論用飯煲定黑蒜機製,睇落每一瓣都非常黑。

黑蒜味道差唔多

至於味道方面,我覺得黑蒜機製嘅比較特別,甜得嚟唔會太糯,而用飯煲製嘅有較多水份,食落似栗子。另外,我找來 3位勇敢嘅同事試食,睇睇佢地又覺得點。

▲ 數碼港女原來第一次食黑蒜,覺得有 D 似豉油味。

▲ 而唔鍾意食蒜頭嘅小明就覺得用黑蒜機製嘅比較酸,而用飯煲製嘅似西餐配菜比較好食。

▲ Unwire Pro 嘅同事就覺得兩粒係大分別,而用黑蒜機製嘅較乾身比較好味。

依莉詩:「操作簡單零失敗!」

今次要特別鳴謝姑媽借出飯煲同地方俾我做呢個測試,起初我都擔心放咗部黑蒜機係佢屋企 10幾日會唔會中途有咩問題,好彩佢預你長時間插電,而且有自動調節溫度,感覺安全好多。雖然成品嘅味道差唔多,只係顏色上有分別,不過佢有倒數計數器,可以知道仲有幾耐先焗好,操作簡單,幾乎零失敗,長遠嚟講黑蒜機的確比較化「蒜」。

 

售價:$699

查詢:伊瑪牌 (2422-1244)

Published by
依莉詩