生活娛樂

蛋黃哥(梳乎蛋) 入侵葵芳 – Gudetama Café 柏力芝 X 依莉詩 實試

Published by
依莉詩
Share

一個月前蛋黃哥先接棒一田 IZUMI CURRY 做店長,估唔到佢並無 3分鐘熱度,仲要接管埋新都會廣場嗰間 IZUMI CURRY 添!今日我依莉詩就同 YouTuber 柏力芝再去探班,睇下呢間餐廳有咩唔同先!

比一田店坐得更舒服

葵芳呢間比起一田更大,坐位亦更舒服,不過就無咗個張可愛嘅蛋蛋凳,取而代之用咗蛋黃哥凳套,一樣咁可愛。另外,牆上、天花、枱面、餐具都一樣有佢嘅蹤影,裝修方面一 D 都唔 hea 架!不過咁,唔知係咪同時要睇兩間鋪,佢竟然懶到叫我地「自己落單啦!」丫!今時今日咁嘅服務態度點得架!

▲ 比起之前蛋黃哥點心同一田店,呢度比較大,坐得舒服好多,真係想「瞓住食!」

▲ 牆上貼滿一幅幅蛋黃哥肖像,柏力芝都忍唔住衝埋去影相啊!

▲ 唉~ 我知係紅,但唔可以咁懶架嘛!

▲ 雖然無咗張蛋蛋凳,不過蛋黃哥凳套一樣咁可愛!

▲ 枱面同餐紙都印咗廚師蛋黃哥個樣,身邊仲有好多蛋黃哥 cushion hea 喺食客坐位,望到都覺得想瞓陣!

 

新推超萌甜品、特飲

嚟得 Cafe 又點可以唔恨恨咁食蛋黃哥落肚。今次葵芳店除咗有一田店嘅菜式外,仲獨家推出流心芝士玉子飯、豚肉丼同班尼迪克蛋配法包,每個樣都睇到讓人哭笑不得。照顧到愛食甜嘅粉絲需要,新出嘅甜品同特飲都好 Sweetk架!

 

▲ 流心芝士玉子飯 $139

睇落有 D 似巨型玉子壽司,厚厚嘅甜蛋砌開有鹹鹹地嘅芝士流出,啖啖都好滿足,而燴牛汁非常特別,有少少蕃茄味但又唔完全係茄汁,好開胃。

▲豚肉丼 $89

呢個外表上普通咗 D ,不過味道都唔錯,每塊豚肉都浸滿燒汁,非常入味。

▲ 班尼迪克蛋配法包 $79

成個乒乓波咁嘅蛋黃哥超可愛,一啖咬落去 D 蛋汁爆晒出嚟,一個字「正」!加埋塊會致癌嘅煙肉 (好似係),就更「正正」!但可惜塊法包就有 D 遜色,所以我建議分開食。

 

▲熱香餅配士多啤梨 $69

熱香餅都關蛋黃哥事?差 D 唔記得熱香餅有黃嘅成份添!雖然淋滿咗士多啤梨果醬,不過就厭少咗 D 忌廉咁,好似無乜睇頭。

▲ 雜果果凍 $39

呢個好似有 D 熟口面,同蛋黃哥點心個間差唔多,一樣咁震騰騰!

▲ 芝士餅 $39

呢個加蛋黃哥個樣落去有 D 怪,非常非常怪!

▲ 布丁

雖然張米紙黐得唔靚,不過跟餐加 $18 就有得食,算係咁啦!

▲ 炸雞便當 $139

呢個係未正式推出嘅秘密 menu,單係睇到便當盒上嘅蛋黃哥 hea 爆表面已經值回票價,而且入面 D 魚餅好好食。

▲ 朱古力/雲呢拿布丁 (未定價)

又一個秘密 menu ,上面朱古力造嘅蛋黃哥喺布丁上係咁動 L,好梳乎咁!

▲朱古力/士多啤梨/芒果/蜜瓜特飲 $55

芒果特飲上面嘅雪糕好快溶,相機食先就要快手啦!而我就覺得朱古力最好味啦,不過唔知點解,我地試蜜瓜特飲會飲到香蕉味。

Pop-up Store 唔算大

餐廳旁邊間蛋黃哥精品店無一田店嗰間咁大,蛋黃哥精品亦少好多,蛋迷可能會有 D 失望。不過我地發現到夏威夷版蛋黃哥,著住草裙超萌啊!

▲ 蛋黃哥精品一眼睇晒,買得好似唔係好夠喉。

依莉詩後感

呢間已經係香港第 3間以蛋黃哥就主題嘅餐廳,唔係蛋迷可能覺得已經太濫。不過呢間係 3間入面坐得最舒服,坐又多,我諗之前怕排隊而未去過嘅朋友可以去下。食物方面,我覺得最有心思嘅係未推出嘅布丁,朱古力造嘅蛋黃哥喺布丁上係咁動 L,好抵死!至於味道同份量都係嗰句「一般啦!」

 

新都會 gudetama café by IZUMI CURRY

地址:葵芳興芳路223號新都會廣場1樓109號舖

營業時間:11am – 10:30pm

查詢:3104 0451

相關影片﹕

Published by
依莉詩