Categories: 生活科技航拍

全港首台「高智能」航拍機 ! 3D Robotics Solo 試玩評測

Published by
籮文
Share

3D Robotics Solo 係一部智能航拍機,用家唔需要兼顧飛行,只需要控制攝影角度就得。今日我 籮文就約埋 Model Natalie 去玩吓依部 3DR Solo,想知有幾好玩就繼續睇落去啦!

3DR 原來大有來頭

大家可能未聽過 3D Robotics 個名,其實佢大有來頭。佢哋係一間黎自美國嘅無人駕駛機公司,早喺2009年就成立,並且喺2012年成功以無人駕駛機運送 Pizza。2014年進軍消費者市場就推出咗 IRIS 及 IRIS+ 兩款產品,以簡單易用的智能化設計,配合首個真正的 Follow Me 跟隨模式,推出後大受歡迎,並得到各大企業注資。到 2015 年 3D Robotics 就推出咗以下依部 Solo 啦!


相關文章:
  • Red Bull 製極速 FPV 無人機【有片睇】 最高時速 350 km/h 媲美 F1 賽車

  • ▲籮文:「喂,淨係個外型都夠晒型啦!成個黑武士頭盔咁。」

    內置雙 1Ghz CPU 計算航線

    3DR SOLO 可以話係全球首部智能航拍機,因為佢內置兩個 1GHz 處理器,可以俾用家以智能化系統簡易設定飛行航線,咁用家就唔使控制架機嘅飛行,只需要專心控制攝錄機嘅拍攝角度就可以,籮文同 Natalie 只係用咗一個鐘左右嘅 Training 就拍攝到唔錯嘅效果啦。

    ▲事不而遲,Solo 航拍機、遙控、手機/平板、GoPro 齊晒,準備起飛!

    外駁 GoPro 更保值

    唔同某啲其他品牌嘅航拍機內置唔可以拆除嘅攝錄機,3DR Solo 其中一個長處就係可以外置 GoPro 攝錄機進行影片拍攝,令用家更有彈性地使用,攝錄機壞咗就可以淨係換攝錄機,想升級攝錄畫質亦可以淨係升級部攝錄機。

    飛行中都可以調較 GoPro 設定

    只要裝埋 3DR 嘅三軸穩定器,就算 Solo 已經帶埋 GoPro 一飛沖天,用家都可以隨時調整攝錄機設定,例如關閉或開啟錄製、切換拍片同影相模式等等。而穩定器亦可以同時為 GoPro 充電,咁就唔怕飛飛下 GoPro 冇電啦!


    相關文章:
  • Red Bull 製極速 FPV 無人機【有片睇】 最高時速 350 km/h 媲美 F1 賽車

  • 四大智能飛行模式

    除咗一般航拍機都有嘅手動遙控飛行,3DR Solo 仲可以自動起飛同降落,就快冇電亦都會自動回航,但係叫得做智能航拍機又點只依啲呢!Solo 內置一啲好智能嘅飛行模式,基本上只要選擇好你想用嘅模式,較一較啲簡單嘅設定就可以食住花生等佢拍啲靚片返黎。無論係好似籮文咁,鍾意自由自在自己控制飛行,又或者好似 Natalie 依啲想要簡單操作嘅女孩子,依款機都可以照顧得到大家嘅需要。

    ▲籮文:「喂你睇下我飛到幾遠」,Natalie:「喂你飛咁遠做咩呀!到我玩啦!」

    ▲3DR Solo 內置智能嘅飛行模式,最主要有 Selfie、Cable Cam、Orbit 同埋 Follow Me,以下會逐樣介紹。

    空中拉一條虛擬鋼纜!Cable Cam Mode

    用家只要選擇咗兩個不同嘅地點,Solo 就可以好似駁咗喺條鋼纜度咁,由起點滑行到終點。滑行期間,用家就可以專注操作相機嘅拍攝角度,唔使操控 Solo 嘅飛行。

     ▲只要 Set 好咗,Solo 就會由 A 去 B,B 去 A 咁來回飛行架啦!

    圍住你轉!Orbit Mode

    用咗 Orbit Mode, 只要設定的某個地點為中心點,Solo 就會自動環繞飛行。你仲可以設定個圈嘅半徑距離、控制 Solo 以不同的方向、高度和速度飛行,相機都會對準中心點黎拍攝,用家只要控制鏡頭角度就可以架啦!

    ▲只要設定的某個地點為中心點,Solo 就會自動環繞飛行

    等等,影條 Selfie 片先!

    喂依個 Mode 啱晒你啦 Natalie!Selfie Mode 故名思義係自拍模式啦,只要一㩒 Solo 就會喺你面前開始飛離地面25米高及50米遠的距離,一條片影晒你個靚樣同埋你身邊嘅靚景。Natalie 心諗:仲講,影完就梗係即刻用手機 Up 上 Facebook、Instagram 俾朋友睇啦!

    ▲一飛沖天嘅自拍,人靚景靚,拍出黎就實係靚到飛起啦


    相關文章:
  • Red Bull 製極速 FPV 無人機【有片睇】 最高時速 350 km/h 媲美 F1 賽車

  • 行啦,Follow Me!

    依個 Follow Me 嘅拍攝跟隨模式,只要連接咗你嘅智能手機或者平板,Solo 就會跟住你嘅移動軌跡飛行,帶住部手機並開咗依個模式之後連遙控器都唔使拎,就算你去到天腳底, Solo 都一樣會陪伴你,喺空中望實你,真係好浪漫呀~(籮文:「咁我走先啦。」)

    ▲就算你去到天腳底, Solo 都一樣會陪伴你,喺空中望實你,真係好浪漫呀

    建議售價:

    3D Robotics Solo $7999

    3D Robotics 3-Axis Gimbal $3199

    產品查詢:2950 0175 (Microworks Technology Ltd.)


    相關文章:
  • Red Bull 製極速 FPV 無人機【有片睇】 最高時速 350 km/h 媲美 F1 賽車

  • Published by
    籮文