薯蛋頭現身MCP! 4大專區製造慶祝最「薯」聖誕

Published by
依莉詩
Share

Vcity 間薯蛋頭餐廳開咗幾個月,已經無人排隊。正當以為熱潮已過的時候,薯蛋頭夫婦竟然來到 MCP新都城中心同大家歡度聖誕。今日我依莉詩就去咗探下佢地啦!

▲ 去到大堂,薯蛋頭夫婦已經戴上聖誕帽準備同大家大玩遊戲。

 

▲ 兩隻大薯蛋頭下面仲有兩隻細薯蛋頭放便大家影相。

▲ 另外仲有一隻表情好生鬼架添!

專區 1: 特薯大任務

影完相,就事不易遲去做任務啦!話說薯蛋頭先生誤觸「回收吸管」的啟動按鈕,他的五官被通通吸走,欲哭無「眼」的薯蛋頭先生頓時徬徨無助。所以薯蛋頭太太就邀請你接受特「薯」任務,幫忙拯救薯蛋頭先生,整個拯救行動將被拍攝,讓各「薯」粉可隨時重溫及分享予好友們。
▲ 自問眼明手快的我唔洗 30秒就已經輸咗啦,薯蛋頭先生的眼耳口鼻跌到一地都係,快 D 嚟幫手拯救薯蛋頭先生啦!

專區2 :瘋薯風中轉

另一邊廂,慌失失的薯蛋頭先生又把自己的眼、耳、口、鼻、手、腳跌個滿地!今次要以特製電動大吸管將道具薯仔吸進收集籃內,限時 1分鐘內成功收集至少 5粒薯仔就能還原完整的薯蛋頭先生,獲得滿分開心!

▲ 要吸完 D 波再用書包裝番真係好高難道呢!

專區3 : Let’s go CHOPPING!

薯蛋頭夫婦除了愛分享歡笑,更希望於普天同慶的聖誕節將愛分享給更多人。只要即場捐款 HK$10元正予膳心連基金,就可以得到薯蛋頭先生聖誕限定 postcard 一張。你可以用場內的薯蛋頭先生印章自由蓋上五官及配飾,印出自己的薯蛋頭。

專區4 :一人一薯展覽館

薯蛋頭夫婦一直形象百變,今次薯蛋頭夫婦將上演精彩時裝展展出多款特別造型的薯蛋頭夫婦 Figure。如果睇到心癢癢想自己設計獨一無二的薯蛋頭,由12月19日開始,每逢星期六、日將會開辦【一人一薯製作室】,會有過百款薯蛋parts,讓你從頭到腳打造一隻獨一無二、專逗你開心的薯蛋頭先生!

▲ 聖誕老人版的薯蛋頭非常搞笑,D 鬚好唔襯佢啊!

▲ 去過薯蛋頭餐廳都可能見過呢 D Figure 呢!

▲唔知你又有無印象?

▲ 一人一薯製作室可以即場砌出自己的薯蛋頭。

▲ 呢隻就係我設計的薯蛋頭啦!係咪好特別呢?

依莉詩點評

如果要講影相位其實唔多,得台上嗰 4隻比較吸引。不過今次就有好多互動元素,玩完特薯大任務仲可以下載番玩緊的片,睇番自己跑嚟跑去真係好搞笑。所以就算唔係薯蛋頭 fans ,一家大細都可以去玩下。

 

聖誕氣氛 ★★★★☆

必影指數 ★★☆☆☆

必玩指數 ★★★★☆

 

日期:20151116日至 201613日 (中午 12時到晚上 10時)

地點:MCP 新都城中心 2期 L1 天幕廣場

Published by
依莉詩