籮文:「影相麻麻 電量十足」紅米 Note 3 初步評測

Published by
籮文
Share

小米早前在北京所舉行的發表會上公佈了不少新產品,當中最值得留意的就必定非紅米 Note 3 莫屬,紅米 Note 3 採用了金屬機身及配備指紋感應器。距離上一代推出只有短短 100 日,究竟佢抵唔抵玩呢?就等我籮文同大家快速試試啦!


金屬機身‧外型升格

上一代紅米 Note 2 走青春路線,用上色彩鮮豔嘅膠背蓋;黎到第三代,最大變化就係點膠成金,飛走膠感。紅米 Note 3 其中一個大賣點就係採用金屬機身設計,雖然並非「全金屬機身」,機背金屬殼採用三段式設計,中央大面積為金屬,而上下兩端則會用上塑膠材料,但整體外型已經升格不少。不過揸上手又厚又重,加上金屬背蓋有點跣手,手感略為笨重。

▲雖然唔係「全金屬機身」,機背金屬殼採用三段式設計,中央大面積為金屬,而上下兩端則會用上塑膠材料,但整體感覺已經升格唔少。

▲上手感覺比較厚身同重身,機背有點兒跣手。

▲機身厚度差不多有一粒 AAA 電。

▲MicroUSB 位在機底。

▲3.5mm 耳機孔在機頂。

▲雙 Sim Card 插槽於左側。

▲左側有音量鍵及開關鍵。

▲機面有銀色邊突顯機身。

加入指紋識別準確度高

紅米 Note 3 另一賣點就是加入指紋識別功能,除可用來開鎖手機之外,亦可支援小米錢包這項流動支付服務。登記指紋需時比其他手機長,需要按壓十幾次,不過可以話一勞永逸,因為解鎖準確度十分高,而且解鎖不需要先按開關鍵,只要直接將指紋按到識別器就可以快速解鎖,速度亦頗快。

▲紅米 Note 3 一大賣點就是加入指紋識別功能,除可用來開鎖手機之外,同時亦可支援小米錢包這項流動支付服務。

▲登記指紋需時比其他手機長,需要按壓十幾次,但係可以話係一勞永逸,因為解鎖準確度十分高。


相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • 維持上代熒幕規格

    紅米 Note 3 繼續沿用上一代的 5.5 吋 1080p 螢幕,像素密度達到 401ppi ,清晰度算頗高,就算極近距離用肉眼望都未有見到字體有起格情形。而更要一讚的是亮度,紅米 Note 3 熒幕亮度十分高,調到最光的話更有點刺眼,相信就算在烈日當空下使用,都可以清楚閱讀熒幕顯示。而喇叭位於機背,音量較到 70% 左右聲音就開始拆,整體音量夠大聲,但音質只算一般。

    ▲像素密度達到 401ppi ,清晰度算頗高,亦未覺有嚴重偏色問題。

    ▲就算極近距離用肉眼望都未有見到字體有起格情形。

    ▲而喇叭位於機背,音量較到70%左右聲音就開始拆,但整體音量都夠大聲。

    千三萬像素鏡頭質素一般

    主鏡頭用上 1,300 萬像素感應器,最高解像度達 4,160 x 3,120,雖有高像素優勢,但吸光度低,光圈只有 F/2.2,低光環境下拍照會出現嚴重雜訊問題,而且缺乏 OIS 光學防震,容易有手震導致的鬆郁矇情況,但戶外日光下成像都算可以接受,線條尚算清晰,背光時亦可以使用 HDR 功能彌補暗位。前鏡方面有 500 萬像素,內置低中高 3 級美顏功能,而且預設一個幾無聊的「估你係男定女,同埋幾多歲」功能,不過大家當它「玩玩下」好了,籮文試過極唔準,完全估錯我歲數,嬲呀!

    ▲後置主鏡頭用上 1,300 萬像素感應器,最高解像度達 4,160 x 3,120。

    ▲放大可以見到有油畫化問題

    ▲暗位雜訊問題更嚴重。

    ▲前鏡方面有 500 萬像素,內置低中高 3 級美顏功能,而且預設一個幾無聊的「估你係男定女,同埋幾多歲」功能,仲要估錯我歲數,嬲呀!


    ▲亦有不同濾鏡效果。

    電量特大用到 10 小時以上

    紅米 Note 3 規格不算很高,但都用上 MTK MT6795 八核處理器,亦有兩個型號供大家選擇: 2GB RAM / 內建儲存容量 16GB 或 3GB RAM / 內建儲存容量 32GB,籮文手上的 3GB RAM + 32GB ROM 版本跑安兔兔 v6.0 只跑到 51,550 分,成績只屬一般。但勝在有 4,000 mAh 特大電池,日常使用打機睇片都可以用到 10 小時以上,可以話係長氣王。

    ▲籮文手上的 3GB RAM + 32GB ROM 版本跑安兔兔 v6.0 只跑到 51,550 分,只屬一般。

    ▲但勝在有 4,000 mAh 特大電池,日常使用打機睇片都可以用到 10 小時以上,可以話係長氣王。

    籮文:「電量十足 抵玩!係影相爭啲…」

    依部紅米 Note 3 外型靚唔靚就見仁見智,但係就真係再冇其他手機嘅影子,有獨樹一格嘅感覺。規格來講中規中矩,好彩電量就十足,可以用足十幾個鐘,不過影相就差少少啦,如果你本身有相機,依家只係需要一部手機,依部都諗得過嘅,話晒只係千幾蚊貨仔,算係咁啦。

    售價:899 元人民幣起(香港未有行貨)
    查詢:小米(3001 1888)


    相關文章:
  • 【評測】小米 14 外形 手感 相機 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】小米 14 Ultra 外形 手感 相機套裝 影相拍片 屏幕 效能開箱評測
  • 【評測】Redmi Buds 5 Pro 外形 佩戴感 功能 音質開箱評測

  • Published by
    籮文