飲食

灣仔 OL 必到 ! Calbee 概念零食店開幕 – 鮮炸薯片搶「鮮」試

Published by
依莉詩
Share

零食迷期待已久的香港第一間 卡樂 B 專門店終於開幕啦!唔單止有多款日本直送的薯零食,現場仲有即叫即炸的薯片添!我依莉詩當然第一時間去試啦 !

兩層高的「薯」專門店

Calbee Plus 係日本已經有 10間店,而今次呢間係第一間海外分店,分上下兩層,上層係零食體驗工作坊,下層係體驗店,可以透過透明玻璃,睇到薯片及薯條的生產過程,而另一邊放滿日本直送限定零食 同 限量版卡通精品。無論即食定買返屋企都顧及到,鍾意薯仔的朋友去到應該好興奮。

▲ 一入到去有動畫短片介紹薯片的誕生過程,等緊鮮炸薯片的時候可以睇下解悶。

▲ 入到去好似比薯仔包圍,天花的裝飾都係一片片的薯片。

▲ 店面其實唔多大,如果多人的時候都幾逼。

即炸薯片夠熱又夠脆

一包包的薯片食得多,鮮炸嘅又有咩唔同?呢度就有即叫即炸的 波浪型、平切薯片 同 薯條 可以揀,仲可以配合埋唔同的味粉、芝士或朱古力醬,甚至揀埋日本3.5生乳軟雪糕都得。從透明玻璃開放式廚房,近距離望一個個薯仔變成手上的零食,有趣之餘,仲熱辣辣香噴噴,真係食唔停口。

 

▲ 廚師將一籃籃的薯片放入高溫油炸。

▲ 再經過輸送帶去到大碗,等待另一個廚師加上調味料。

▲ 唔洗十分鐘就變成一杯杯的美食啦!

▲ 除咗原味,可以加朱古力醬或雪糕,甜中帶鹹,非常特別!

 

▲ 如果唔想食薯片,可以揀 3.5生乳軟雪糕。不過牛奶味唔太濃,我都係覺得配薯片食比較合適。

▲價格方面同旺角 D 街頭小食差唔多,加味粉就 $29、加醬料就 $32、加埋雪糕就 $38,偶然經過食一次半次都唔過份。

 

依莉詩小食評

我今次揀咗香港限定的避風塘香辣味平切薯片、朱古力醬加軟雪糕薯片 同 日本人氣No.1的 Poterico芝士味薯條。避風塘香辣味薯片其實同包裝的分別不大,味道亦有 D 似之前包裝的新加坡香辣螃蟹味薯片,只係淡少少同無咁辣。相反朱古力醬加軟雪糕薯片就好特別,熱辣辣的薯片加埋軟雪糕一冷一熱,朱古力醬同薯片又一鹹一甜,絕對刺激你的味蕾!至於芝士味薯條我覺得係最特出到即炸同杯裝的分別,薯條熱辣辣,外脆內軟,仲有淡淡芝士味,多重口感。

 

 

獨家日本直送零食

除咗即炸的薯片同薯條,店內仲有多款日本直送的卡樂 B 零食同 “

樂趣” 兩個副牌的零食,大部份係普通超市同便利店都買唔到,而且價格都唔會特別貴,零食迷應該會忍唔到手,一袋二袋咁走。

▲黑糖味薯條睇到都覺得好特別。

▲ 超市經常見到一杯杯的薯條,而呢款一包就有齊白薯、紅薯 同 紫薯,薯味各有深淺,但一樣咁脆。

 

▲ 左面係香港優先發售的櫻花蝦味薯片,右面係栗黃金番薯條,兩款都好好味呢!

萌爆造型限量版精品

唔止有食得的,Calbee Plus店仲出售之多款圓碌碌的宅卡 B 卡通代言人 Potta 同 萌爆長頸鹿 Jagarico 的主題精品。除了小朋友至愛之迷你掛飾、女生必買之可愛毛公仔及文儀用品等,香港概念店更獨家推出 500宅卡B珍藏版迷你巴士模型,唔買嘢食都要 shop 下!

▲宅卡 B 卡通代言人 Potta 的精品超得意!

▲ 宅卡B珍藏版迷你巴士模型限量 500架,儲開巴士模型的朋友唔可以錯過。

▲ 另外仲有透明的薯條仔,半透明好可愛啊!

 

 

依莉詩:「鮮炸薯片夠薄夠脆」

平時買卡樂 B 都係係超市或者便利店買,估唔到今次竟然有間 shop ,而最正就係有即叫即炸的薯片賣,夠晒新鮮,唔會有「油膉味」。至於價錢方面,同包裝薯片差 3-4倍左右, 但就大約同街頭小食差唔多,都係 $30左右有交易,即炸嚟講唔算太貴。另外,日本直送的零食同精品都好特別,其他地方都買唔到,零食迷一定要去睇下。

 

Okashi Galleria x Calbee Plus

地址:香港灣仔皇后大道東200號利東街地下G14-15號 (合和中心對面)

營業時間:(星期一至日) 10:00am – 10:00pm

Published by
依莉詩