手提電話

去旅行做足準備!精選 6 款實用 IT Gadget 產品

Published by
丫丫
Share

唔少 wire 民都會趁假期去旅行,放鬆下叉電,去旅行除咗要帶衫褲鞋襪同相機之外,今時今日講求乜都手機先食,玩玩下手機無電真係即時乜 Mood 都冇晒,所以「尿袋」同各種充電器都係隨身必備。今次小編就挑選了 6 款 Fit 晒旅行用嘅 IT Gadget 產品,唔買都睇下喇。


三防外置硬碟 攝影備份好拍檔

G-DRIVE ev ATC with Thunderbolt

配備 Thunderbolt 的 G-DRIVE ev ATC 擁有三防設計的外殼,可以保護硬碟免受壓力、震動和灰塵損害,更具有防水磁碟機區間進一步保護硬碟內的資料,尤其適合戶外使用。如果各位 wire 民部機無 Thunderbolt,其實內藏的 G-DRIVE ev RaW USB 硬碟可以直接拆出來當作 USB 3.0 硬碟使用,外殻同時兼容 G-DRIVE ev 和 G-DRIVE ev SSD,適合追求讀寫速度既用家。

建議零售價:$1,650(1TB)

 

「拍卡」開鎖

Buffalo MiniStation HD-PZNU3

呢款外置硬碟比上面介紹既除了防撞之外,仲通過 IPX3 防水及 IP5X 防塵測試,還支援 256-bit AES 硬件加密技術,會自動將資料加密,因此即使硬碟在旅行途中意外遺失,都不怕資料外漏,保障大家最私人既資料。它還內置 NFC 讀卡晶片,除了可以使用密碼認證外,還可以透過附送的 NFC 卡或新款八達通卡進行解鎖,方便之餘又不怕因為忘記密碼而失去資料。

建議零售價:$1,679(2TB)

 

雙重備份倍添安心

HGST TOURO 外置硬碟

TOURO 呢款 USB 3.0 外置硬碟除了輕巧,更有超級簡單易用的本地和雲端雙重備份功能。雙重資料保護能更全面保護照片、電影、音樂和檔案,還可以使用 3GB 雲備份空間,隨時隨地透過手機或電腦進行存取,去完旅行只要 Send 條 Link 就可以同其他人分享。

建議零售價:$ 410(1TB)/ $ 670(2TB)/ $965(3TB)

 

「尿袋」USB 手指一個攪掂晒

Kuner 炫彩版充電、擴容手機保護殼

Kuner 炫彩版充電、擴容手機保護殻,可以為 iPhone 6/6S 提供額外 2,400mAh 備用電量,咁大家就唔洗再帶「尿袋」,想點影點拍都無問題。除此之外,Kuner 更具備全球 PCT 專利技術的 LightSync介面,在外殻底部設置充電介面,唔洗拆殼都可以透過 USB 線充電或連接電腦傳輸資料,夜晚返酒店過相過片就更方便。如果大家仲用緊 16GB iPhone,好多時出發前都要 Delete 晒手機入面既相或片,有左呢款外殻就唔洗再擔心,因為內置了 16GB 儲存空間,配合 Kuner App 就可以將旅程中既靚相同片 Backup 到 Kuner。

建議零售價:$439(16GB)

 

一次過叉足 5 部機

Anidees 5-Port USB 充電器

試諗下,現時大家都一部電話一部平板,如果 2 個人去旅行,加埋「尿袋」就已經有 4 ~ 5 部機要叉電,酒店房就一定無咁多個插頭俾大家用,唔想帶多個拖板,呢款體積細既充電器就十分適合。只要一個電掣位最多加埋個轉插,就能同時為最多 5 部裝置充電,輸出包括 2 個 2.1A(快充)、2 個 1A 以及 1 個 1.3A(Samsung Tab),最大總輸出達 5A。加上體積輕巧,收納方便,而且支援國際 AC100-240V,絕對是去旅行的最佳拍擋!

建議零售價:$189

 

2A 輸入回電更快

iBuffalo BSMPB09 系列外置充電器

現時去旅行,尤其自由行,好多時都要靠 Google Maps 搵路,但長期開住上網同 GPS 部手機好快冇電,所以「尿袋」基本上都係旅行的必備配件!iBuffalo BSMBU09 系列充電器內置 5,200mAh,提供一個 USB 2.1 輸出,無論手機定平板叉電都更快!輸入方面更有 2A 快速充入設計,充滿電只需約 4.5 小時,咁就唔怕朝早起身出發仲未叉滿!

建議零售價:$199

 

產品查詢:漢科

電話:3626 9899

Published by
丫丫